dotten☻ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dell lager ikke sine pcer i norge. Og hvis de har et kontor i norge vil det nokk ta like lang tid som om du skulle fått den på døren. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Denne varmen er ikke bra. Måtte klokke grafikkkortet ned til default grunnet varmen. Kom opp i 88 grader, og da klokket jeg det ned. Jeg satser på litt kaldere dager fra nå av, jeg greier jo ikke være ut selv engang . Ha en god sommer forresten . Endret 3. juli 2008 av nypis Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dell lager ikke sine pcer i norge. Og hvis de har et kontor i norge vil det nokk ta like lang tid som om du skulle fått den på døren. Er det i danmark da? Kan jeg hente den der? Skal på ferie, danmark faktisk, og skal innom oslo og danmark. Er et must å få med laptopen på bobilferie. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Min M1530 er bygget i Polen, og vet at noen er bygget i Irland, så bygges nom ikke i Danmark nei. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) De lages i Limerick, Irland mener jeg å huske. edit: se der ja.. Endret 3. juli 2008 av Snerk Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det står ''made in poland'' på min, så de lages både i Polen og i Irland. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hmm, skal ikke innnom der nei Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hmm, skal ikke innnom der nei Hehe . Når bestilte du da? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hmm, skal ikke innnom der nei Hehe . Når bestilte du da? Tirsdag, og nå er den i produksjon Fikk den satt til førsteprioritet Lenke til kommentar
Fordsexcort Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 88 grader sier du? Hvor mye klokket du den da? Min kan komme opp i 78 grader ved intens gaming, og da med 600/norm/900 Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Dell har 2 fabrikker som produserer maskiner til Norge, en i Irland og en i Polen. Det er vel den i Polen som sender XPS M1530 til Norge nå. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har vurdert en XPS 1530 en stund nå, men ser Dell Studio har komt på banen. Skal jeg sammenligne to oppsett, til omtrent samme pris, ser det ut til at Studio leder: T8300 prosessor mot XPS sin T8100 Samme operativsystem, skjerm og harddisk 1gb mer minne Jeg lurer derimot på skjermkortet, hvordan er et Radeon HD 3450 i forhold til Nvidias 8400/8600M kort? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 8600M GT er nok på alle punkter bedre enn 3450, og vil nok veie opp forskjellen på prosessoren også. Angående 8400m GS vet jeg derimot ikke. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har vurdert en XPS 1530 en stund nå, men ser Dell Studio har komt på banen.Skal jeg sammenligne to oppsett, til omtrent samme pris, ser det ut til at Studio leder: T8300 prosessor mot XPS sin T8100 Samme operativsystem, skjerm og harddisk 1gb mer minne Jeg lurer derimot på skjermkortet, hvordan er et Radeon HD 3450 i forhold til Nvidias 8400/8600M kort? Litt bedre enn 8400M. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 88 grader sier du? Hvor mye klokket du den da? Min kan komme opp i 78 grader ved intens gaming, og da med 600/norm/900 Klokket den slik som PixlFace's video viser, altså 600 på core clock og 900 på memory sclock. Som sagt så ar det en enormt varm dag, det var det idag også, men litt kjøligere. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvor langt er det mulig å undervolte prosessoren? Kan man gjøre dette i BIOS, eller må man bruke Notebook Hardware Control? Hva er grensen der? Vis grensen er veldig lav har man jo muligheten til å kjøre inn prosessoren. DVS finne lavest mulig spenning, så stresse maskinen hardt og lenge, for å så bruke en litt lavere spenning. Sånn kan man holde på "lenge". Dette er som oftest bare mulig når prosessoren er ny. Lenke til kommentar
Fordsexcort Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg har prøvd å undervolte prosessoren, men tror ikke jeg har fått det til. Det ser ut som om noe overkjører de endringene jeg gjør i rmclock. Si ifra dersom du finner på noe lurt! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg har prøvd å undervolte prosessoren, men tror ikke jeg har fått det til. Det ser ut som om noe overkjører de endringene jeg gjør i rmclock. Si ifra dersom du finner på noe lurt! Prøv NHC. Lenke til kommentar
Fordsexcort Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Virker som et bra program, men av en eller annen grunn vil det ikke registrere informasjon om spenning, kan derfor ikke undervolte med det programmet.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Virker som et bra program, men av en eller annen grunn vil det ikke registrere informasjon om spenning, kan derfor ikke undervolte med det programmet.. Du kan jo prøve en ny version eller sjekke på RM-Forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå