Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne varmen er ikke bra. Måtte klokke grafikkkortet ned til default grunnet varmen. Kom opp i 88 grader, og da klokket jeg det ned. Jeg satser på litt kaldere dager fra nå av, jeg greier jo ikke være ut selv engang :).

Ha en god sommer forresten :D.

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Dell lager ikke sine pcer i norge. Og hvis de har et kontor i norge vil det nokk ta like lang tid som om du skulle fått den på døren.

Er det i danmark da? Kan jeg hente den der? Skal på ferie, danmark faktisk, og skal innom oslo og danmark. Er et must å få med laptopen på bobilferie.

Lenke til kommentar

Har vurdert en XPS 1530 en stund nå, men ser Dell Studio har komt på banen.

Skal jeg sammenligne to oppsett, til omtrent samme pris, ser det ut til at Studio leder:

T8300 prosessor mot XPS sin T8100

Samme operativsystem, skjerm og harddisk

1gb mer minne

Jeg lurer derimot på skjermkortet, hvordan er et Radeon HD 3450 i forhold til Nvidias 8400/8600M kort?

Lenke til kommentar
Har vurdert en XPS 1530 en stund nå, men ser Dell Studio har komt på banen.

Skal jeg sammenligne to oppsett, til omtrent samme pris, ser det ut til at Studio leder:

T8300 prosessor mot XPS sin T8100

Samme operativsystem, skjerm og harddisk

1gb mer minne

Jeg lurer derimot på skjermkortet, hvordan er et Radeon HD 3450 i forhold til Nvidias 8400/8600M kort?

Litt bedre enn 8400M.

Lenke til kommentar
88 grader sier du? Hvor mye klokket du den da? Min kan komme opp i 78 grader ved intens gaming, og da med 600/norm/900

Klokket den slik som PixlFace's video viser, altså 600 på core clock og 900 på memory sclock. Som sagt så ar det en enormt varm dag, det var det idag også, men litt kjøligere.

Lenke til kommentar

Hvor langt er det mulig å undervolte prosessoren? Kan man gjøre dette i BIOS, eller må man bruke Notebook Hardware Control? Hva er grensen der? Vis grensen er veldig lav har man jo muligheten til å kjøre inn prosessoren. DVS finne lavest mulig spenning, så stresse maskinen hardt og lenge, for å så bruke en litt lavere spenning. Sånn kan man holde på "lenge". Dette er som oftest bare mulig når prosessoren er ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...