Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du ringer, så prøver de først å finne en løsning, og hvis ikke de finner en, sender de vel en teknikker hjem til deg.

Skal prøve å ring til dell, men er det noen som vet om jeg må ringe til den dere engelske xps supporten eller om jeg kan få snakke med en som snakker norsk?

Lenke til kommentar
Hvis du ringer, så prøver de først å finne en løsning, og hvis ikke de finner en, sender de vel en teknikker hjem til deg.

Skal prøve å ring til dell, men er det noen som vet om jeg må ringe til den dere engelske xps supporten eller om jeg kan få snakke med en som snakker norsk?

 

Den engelske ja, og du MÅ sende den inn.. Jeg prøvde å få en service man, men neeeeeida

Lenke til kommentar

Avinstallerte bluetooth for den ville ikke koble opp mot min telefon, men får ikke lagt det inn på nytt. kommer opp at man skal slå på bluetooth ved å trykke fn+f2 knappen eller av/på knapp for radio. gjør dette men ingenting skjer og jeg får ikke legge inn bluetooth på nytt.

 

noen som vet hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar

det går ja, ikke testet men statistikken sier så.

 

Css hadde i vista 60 fps,i xp: rund 100.

 

Crysis har vell noe rundt 20 eller noe, i xp tror jeg det vil ende på rundt 30.

 

Evt du kan overclocke grafikkkortet og få bedre frames i vista og enda bedre i xp.

 

www.youtube.com/pixlface for mer info og "how to" part 1 og 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...