Carl Sagan Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Arkey, 6 eller 9 cellers batteri? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det glemte jeg å svare på ja Jeg har 6-cellers batteri. Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) glem det. læste i manualen. Endret 19. juni 2008 av mikkii Lenke til kommentar
Kim The King Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Heisann. Dere som har litt lengre fartstid enn meg her inne, tror dere det kommer en ny 15% kupongkode? Kom en ny 10% i dag, men hadde ikke sagt nei takk til 15% Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det kommer, men det er vanskelig å si når. Lenke til kommentar
Oyvind90 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei Har lest at noen har klagd over ulyd fra hodetelefonlydutgangen. Jeg er også plaget, er det noen som har funnet en løsning på det? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 HeiHar lest at noen har klagd over ulyd fra hodetelefonlydutgangen. Jeg er også plaget, er det noen som har funnet en løsning på det? Har prøvd alt som er å prøve, og ingeting funker. Jævli irriterende, men gidder ikke sende den inn for mange vekeres service Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvis du ringer, så prøver de først å finne en løsning, og hvis ikke de finner en, sender de vel en teknikker hjem til deg. Lenke til kommentar
Oyvind90 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvis du ringer, så prøver de først å finne en løsning, og hvis ikke de finner en, sender de vel en teknikker hjem til deg. Skal prøve å ring til dell, men er det noen som vet om jeg må ringe til den dere engelske xps supporten eller om jeg kan få snakke med en som snakker norsk? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det er bare XPS-support på engelsk. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvis du ringer, så prøver de først å finne en løsning, og hvis ikke de finner en, sender de vel en teknikker hjem til deg. Skal prøve å ring til dell, men er det noen som vet om jeg må ringe til den dere engelske xps supporten eller om jeg kan få snakke med en som snakker norsk? Den engelske ja, og du MÅ sende den inn.. Jeg prøvde å få en service man, men neeeeeida Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg fikk servicemann, men det var jo en annen feil enn med høyttaleren (eller hva som er feilen deres). Det var harddisken min som var gåen. Han kom dagen etter jeg ringte. Lenke til kommentar
Deniz Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hvor kan jeg laste ned den nyeste versjonen av Windows Vista Home Premium x64 Norsk? Noen som kanskje kunne dele? Jeg har tenkt til å bruke min egen produktnøkkel. Cheers Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Avinstallerte bluetooth for den ville ikke koble opp mot min telefon, men får ikke lagt det inn på nytt. kommer opp at man skal slå på bluetooth ved å trykke fn+f2 knappen eller av/på knapp for radio. gjør dette men ingenting skjer og jeg får ikke legge inn bluetooth på nytt. noen som vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvis du bytter fra vista til xp, vil det da være mulig å spille crysis på medium settings? Kan noen teste dette? pliz Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 det går ja, ikke testet men statistikken sier så. Css hadde i vista 60 fps,i xp: rund 100. Crysis har vell noe rundt 20 eller noe, i xp tror jeg det vil ende på rundt 30. Evt du kan overclocke grafikkkortet og få bedre frames i vista og enda bedre i xp. www.youtube.com/pixlface for mer info og "how to" part 1 og 2 Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Denne laptopen vil ha 0 problemer med å kjøre Crysis glatt på medium med Vista! Det klarte nemlig min gamle G1S med t7500 cpu, 2gb ram og identisk skjermkort! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 happytrigger: hvilken RES hadde du tenkt og spille crysis på? har det nå installert og kan sjekke fps på de forskjellige RES'A og settingsa. -Pixl Lenke til kommentar
Fordsexcort Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Har noen av dere underklokket t9300 e.l. prosessorer? Får så bra resultat at jeg lurer på om jeg har gjort noe feil.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 og hvordan gjorde du det om ejg tør spørre? trodde psosessoren var låst for kolkking jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå