Carl Sagan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Noen som har prøvd å overklokke prosessoren? Har dere prøvd alt i SetFSB, Clockgen osv? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kan noen hjelpe meg med min 4 uker gamle m1530. Problemet er lyden fra min bærbare. Ved avspilling av musikk, kan man høre knitring. Veldig irriterende. Og skal jeg spille av en film blir det problemer med bildet også. Bildet blir til tider hakkete. Å bruke den til spilling, kan jeg bare glemme. Når jeg re-starter maskinen, kan jeg spille, se film elr høre musikk i ca. 10-15 minutter uten noe slags problemer. Etter det begynner den gradvis å bli verre og verre. Har noen erfaringer med liknende problemer? Hva skal jeg gjøre? Har akkurat det samme lydproblemet. Jeg ringte support men dei hadde ikke hørt om problemet, og siden det vistnokk va et software problem, så sendte dei ikke ut service folk til det problemet. Jeg skal prøve å legge inn Vista på nytt igjen. Drivere er byttet om og rundt uten forbedringer. Har og hatt noen episoder med skjermen Har prøvd å lagt inn vista på nytt to ganger jeg uten noen forbedringer. Har også lagt inn de nyeste driverne, så tror ikke det som er problemet. Pokker... Må vell sendest inn da. Og da går det vell fort mange veker. Noen som har peiling på kor lang tid en service tar? Kan kanskje ringe til service og si at en reinstall av vista ikke funket og at dei kan sende en service man ? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Noen som har prøvd å overklokke prosessoren? Har dere prøvd alt i SetFSB, Clockgen osv? om jeg ikke husker feil har jeg lest ett sted at det ikke varmuligog clocke prosessoren . . men ikke sikeker... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det er nok mulig (med SetFSB o.l.), men spørs hvor bra det vil gå (ettersom det blir meget varmt). Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det er nok mulig (med SetFSB o.l.), men spørs hvor bra det vil gå (ettersom det blir meget varmt). ta helle og kjøp en ny prosessor. . 2,5 ghz koster vell 2000 om ejg ikke husker feil. . jeg kommer til oggjøre dette så snart som mulig. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det er nok mulig (med SetFSB o.l.), men spørs hvor bra det vil gå (ettersom det blir meget varmt). Sikker? Vanligvis er FSB låst på bærbare maskiner... Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 maskinen kan oppgraderes hos dell i senere tid? Lenke til kommentar
Fordsexcort Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kjapt spm: Dersom jeg vil installere en clean versjon av Vista er det da nødvendig å formatere hele partisjonen vista er på, eller finnes det lettere alternativer? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 for å få en fullstendig "clean" installasjon må man formatere (det er dette som menes med clean installasjon, i ordets rette forstand). Lenke til kommentar
Cavasa Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvilkne drivere anbefaler dere til 8600 gt? Vil ha drivere som yter best mulig i spill (age of conan, css osv Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det er nok mulig (med SetFSB o.l.), men spørs hvor bra det vil gå (ettersom det blir meget varmt). Sikker? Vanligvis er FSB låst på bærbare maskiner... Nei. Jeg har aldri hatt Dell, men har fungert på en IBM, Lenovo og Asus -laptop. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei. Lurte bare på om det er mulig å bruke m1530 til å spille in TV-programmer hvis man kobler den til TV-en? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Aaah. Deilig. Endelig ferdig. Nettopp snakka 30+ minutter på telefon med en engelskmann. Skal komme en servicemann og bytte ut harddisken min i morra! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 noen som vet om det er et seperat lydkort på disse, eller er det intigrert i hovedkortet? Isåfall skal jeg få en service man til å bytte det ut, for det er ikke råd å fixe med softwareupdates på noen måte Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 ring de og hør da vell . de vet antaglivis svaret på det. Og kan komme opp med forslag evt avtale innsending eller at de kommer til deg. . . Lenke til kommentar
Lokedemon Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har andre enn meg problemer med fingeravtrykkleseren? Sitter liksom så "dypt" at jeg har store vansker med å få et brukbart avtrykk. Mulig det er mine "stive" fingre, men...... Sleit litt med fingeravtrykk leseren. i tutorialen ikke bry deg om hva forklaringen sier om hvordan du skal holde fingeren. hvergang du "skanner" fingeren kommer det opp et bilde som viser hvilken del av fingermønsteret ditt som er "skannet" midt på fingerne er de unike mønsterne, pass på og skann dette mønsteret så godkjenner tutorialen fingeravtrykket. Slik blir det lettere å bruke fingerlesern i ettertid også. Siden man blir mer bevist på hvilken del av fingeren som skal leses. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Dette har vært oppe før men jeg tror ikke vi kom fram til noe. Støtter hdmi utgangen 5.1 lyd? Jeg har prøvd med både film og spill men jeg får bare et stereo signal til forstekeren (onkyo TX-SR605). Jeg finner ingenting i instillingene som kan fikse dette. Den eneste gangen jeg får surround lyd er når man kan teste hvilke lydformater som støttes i egenskaper for hdmi utgangen. Da får hører jeg noen ping i høytalerne og det står dolby digital på forsterkeren. Er det noen som får til å sende 5.1 lyd fra hdmi utgangen? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei. Lurte bare på om det er mulig å bruke m1530 til å spille in TV-programmer hvis man kobler den til TV-en? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hei igjen, ja. Nå er PCen oppe og går, og jeg er strålende fornøyd med god service. MEN, jeg er ikke så fornøyd med at servicemannen ikke installerte fingerprint-programmet. Så nå er fingeravtrykkleseren ute av drift. Kan man finne og installere dette programmet selv? Tror det var noe anna han glemte også, men det husker jeg ikke. EDIT: Tok nettopp en Windows Opplevelsesindeks-test, og fikk 1,0 på grafikk og spillgrafikk. Hva kan det komme av? Endret 17. juni 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Cavasa Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvilkne drivere anbefaler dere til 8600 gt? Vil ha drivere som yter best mulig i spill (age of conan, css osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå