Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen da

Satt inn den disken som det står "Operativsystem" på. Trykka F12 og sånn. Så kom det sånn "Kopierer filer" (tror jeg, noe sånt). Når det gikk vekk ble det båre en sånn blå Vista-bakrunn og PCen stoppa å jobbe (kunne høre at det stoppa på en måte). Det hjalp ikke stort. Er det bare å sende den inn, da?

Lenke til kommentar

du kan jo ringe suportoghøre da. .muligens de er kjent med feilen.-.

da jeg hadde ett problem med min ringte ejg (kom til england da) og jeg fikk super hjelp :)

men mått snakke engelsk da . ikke at det gjør noe for meg men noen er dårlige i engelsk :p

Lenke til kommentar
Finnes det noen som helst grunn for ikke å bytte til xp? Personlig synes jeg vista ser mye bedre ut enn xp, men det skulle da bare mangle egentlig..

Les posten rett over din da. Bedre spillytelse.

Les og _forstå_ posten min før du prøver å belære meg.

Lenke til kommentar
Finnes det noen som helst grunn for ikke å bytte til xp? Personlig synes jeg vista ser mye bedre ut enn xp, men det skulle da bare mangle egentlig..

Les posten rett over din da. Bedre spillytelse.

Les og _forstå_ posten min før du prøver å belære meg.

Hadde faktisk skrevet et ganske langt avsnitt når jeg så ordet *ikke*. Beklager :)

Lenke til kommentar

Jaja. Da er PCen min herved erklært død. Onkelen min kjørte noen tester på den og fant ut at minnet var skadet på ett eller annet vis. Eller, han var i tvil. Han mente det kunne være både minnet, harddisken og hovedkortet som var ødelagt. Får bare sende den inn igjen.

Når jeg bestilte så tok jeg 3 Gb minne. Er det mulig å be Dell sette inn 4 Gb i stedet når jeg leverer den? Var jo to forskjellige minnebrikker fra to forskjellige produsenter, og det er ikke særlig heldig.

EDIT: Noen som har sendt inn PCen sin før, og vet hvor lang tid jeg kan vente at det tar?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Når jeg bestilte så tok jeg 3 Gb minne. Er det mulig å be Dell sette inn 4 Gb i stedet når jeg leverer den? Var jo to forskjellige minnebrikker fra to forskjellige produsenter, og det er ikke særlig heldig.

EDIT: Noen som har sendt inn PCen sin før, og vet hvor lang tid jeg kan vente at det tar?

Bump. Må ringe Dell på mandag. Får håpe det går, hvertfall. Selvfølgelig mot penger, da.

Lenke til kommentar

Skulle ønske det var mulig å velge forsendelsesmåte hos Dell, og på den måten betale litt ekstra for noen som er *litt* raskere enn Schenker. To uker fra Danmark synes jeg er litt drøyt. I tillegg "stenger" nettsidene deres på kveldstid!

Beklager, måtte bare lufte litt fustrasjon.

Lenke til kommentar
Skulle ønske det var mulig å velge forsendelsesmåte hos Dell, og på den måten betale litt ekstra for noen som er *litt* raskere enn Schenker. To uker fra Danmark synes jeg er litt drøyt. I tillegg "stenger" nettsidene deres på kveldstid!

Beklager, måtte bare lufte litt fustrasjon.

Det er fullt mulig å velge flyfrakt, men det koster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...