hans94 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 hei Jeg har en OS-cd med "Windows XP Home Edition ink Service Pack 2" fra min andre maskin. Er dette noe jeg burde installere på m1530 min istede for å ha vista? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Cavasa Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei, har litt driverproblemer, noen som kan hjelpe meg? Har lastet ned http://www.gamershell.com/download_22364.shtml, prøver og installere, men i installasjonen kommer det en melding hvor det står: "Installasjonsprogrammet for NVIDIA fant ingen drivere som er kompatible med din gjeldende maskinvare. Installasjonsprogrammet avsluttes. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
JetDirect Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har andre enn meg problemer med fingeravtrykkleseren? Sitter liksom så "dypt" at jeg har store vansker med å få et brukbart avtrykk. Mulig det er mine "stive" fingre, men...... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 I morgen går tilbudet ut på dell sine sider.. Så håper virkelig de kommer med "ny" utgave av 1530 veldig snart og av 1330.. Leste en god del sider i denne tråden og ser Dell ikke er så gira på og gi ut for mye informasjon om når det vil komme en "oppgradering".. Har sinnsykt lyst på en m1530.. Men når jeg først kjøper vil jeg gjerne ha det nyeste, siden det ikke er så lett og bytte komponenter etterhvert.. Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 jeg prøver igjen Jeg har en OS-cd med "Windows XP Home Edition ink Service Pack 2" fra min andre maskin. Er dette noe jeg burde installere på m1530 min istede for å ha vista? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hvis du ikke er fornøyd med Vista så er det bare å installere XP istedenfor. Du kan også dual boot'e mellom XP og Vista hvis du ønsker å ha begge. Endret 10. juni 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Chriskart11 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) . I morgen går tilbudet ut på dell sine sider.. Så håper virkelig de kommer med "ny" utgave av 1530 veldig snart og av 1330.. Leste en god del sider i denne tråden og ser Dell ikke er så gira på og gi ut for mye informasjon om når det vil komme en "oppgradering".. Har sinnsykt lyst på en m1530.. Men når jeg først kjøper vil jeg gjerne ha det nyeste, siden det ikke er så lett og bytte komponenter etterhvert.. Er vel litt det jeg er redd for.. Kjøpte meg en for 1 måned siden, men trengte den virkelig også. Er kjempefornøyd, men om det kommer en ny xps som har mye mere ytelse for pengene vil føles litt kjipt i grunn (så sant det ikke går ann å oppgradere til de samme delene da ) Endret 10. juni 2008 av Chriskart11 Lenke til kommentar
RidIey Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Det er blant annnet pga luringer som deg at forsikringspremier er unødvendige høye... Endret 10. juni 2008 av RidIey Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er vel ingen som har litt "inside"-info om en eventuell oppfølger til M1530 eller nye komponenter (skjermkort) og når de eventuelt vil komme? Er i veldig tvil om jeg skal bestille nå i nærmeste framtid eller vente til det kommer noe nytt. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det blir jo helt klart dyrere når de nye komponenetene kommer.. men jeg venter uansett.. Skal ha PCen i 2 år.. Så da får den koste litt ekstra når det er bærbar! Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg lurer på en ting, er det noen av dere som vet hvor mye M1530 veier? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg lurer på en ting, er det noen av dere som vet hvor mye M1530 veier? Spørs på batteriet, men med 9-cell så står det 2,62kg. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Det blir jo helt klart dyrere når de nye komponenetene kommer.. men jeg venter uansett.. Skal ha PCen i 2 år.. Så da får den koste litt ekstra når det er bærbar! Det er akkurat slik jeg også tenker. Når du først skal bruke masse penger på bærbar er det bedre å betale litt mer slik at den holder en stund, enn å bruke litt mindre slik den holder i 1 år før den er helt utdatert... Edit: Denne er jo ikke så dyr til å ha et bra skjermkort, mye ram + stor harddisk. Endret 10. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Mener det er 2.6 kilo, men jeg er ikke helt sikker. Forøvrig bestilte jeg nettopp en XPS M1530. Lønningsdag Just in time Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 jeg prøver igjen Jeg har en OS-cd med "Windows XP Home Edition ink Service Pack 2" fra min andre maskin. Er dette noe jeg burde installere på m1530 min istede for å ha vista? Takk for all hjelp! Uten å være 100% sikker tror jeg ikke det går i og med at lisensen kun er registrert for én pc. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Min XP pro sp2 som pappa fikk med dell PC-en sin har jeg installer på 4 PC-er her i huset, med samme SN Så det skal nok gå! Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har andre enn meg problemer med fingeravtrykkleseren? Sitter liksom så "dypt" at jeg har store vansker med å få et brukbart avtrykk. Mulig det er mine "stive" fingre, men......Samme her. Den er så dårlig at jeg skriver inn passordet manuelt ettersom det går raskere. Altså ingen tidsbesparelse på den. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Aye.. Ja de Acer PCen er i grunn veldig billige.. og har knall bra specs.. tenkte litt på 16" også av Acer.. men er litt småskeptisk til de.. er redd det ikke er så bra kvalitet.. men har ikke hørt noe sier at de er dårlige.. Så vet ikke helt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå