Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg leste et sted i denne tråden at det er mulig å installere XP på en 1530 der Vista allerede er installert. Hvordan fungerer egentlig dette? To partisjoner med et OS på hver? Vil i såfall Vista ta krefter fra dataen når jeg bruker XP? Hva er gevinsten med denne prdningen?

 

Er du mulig å slette hele vista, og kun bruke XP?

 

Oioi, ble mange spørsmål her, men håper dere kan besvare dem innen 11.06:)

 

mvh

Christian

Lenke til kommentar
ingen grafikk drivere dere kan anbefale

 

Var da svært til masing :p.

 

Men denne her var vel den beste, om jeg husker riktig. Den funker til 8600M GT selv om det står 8400 GS eller noe.

 

Gi beskjed om det blir bedre da ;).

 

EDIT: To late :(.

Endret av nypis
Lenke til kommentar
ridiey: Det er fint mulig å ha flere OS installert på en pc. Da blir det som du sier, en partisjon for hvert OS. Og når du starter opp et så er de/det andre på pcen ikke i bruk og tar ingen ytelse.

 

Kjapt levert:)

 

Er det mulig å slette Vista helt, og kun bruke XP?

Lenke til kommentar
Storkoser meg med min XPS 1520!

 

Men har et problem med touchpaden i Ubuntu. Noen fler som har opplevd dette? Prøver jeg og dra fingeren over den så blir muspila helt vill og skyter seg rundt på skjermen og gjerne markerer litt overalt og slikt.

 

Det ligger ein oppdatering på Dell.no som fikser dette :thumbup:

 

Dette regner jeg med er til Windows? Så om jeg installerer denne i Vista'n så vil dette løse seg i Linux også?

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det normalt sett fra bestilling til maskinen er ferdig? Min er fortsatt i fase 2 (produksjon ikke startet).

 

Anbefaler at denne tråden døpes om til Den store XPS m1530 leveringstidstråden.

 

Det må da være mulig å skjønne at folk har spurt dette spørsmålet før og bruke søkefunksjonen?

 

Sorry, Pennywise, det er ikke noe personlig i mot deg, men denne tråden har sklidd så fælt ut.

Lenke til kommentar

Oi oi, da beklager jeg. Jeg kikket noen sider bakover og fant ikke noe relevant. Jeg regner med leveringstidene forandrer seg etter årstidene/etterspørselen, slik at jeg anser eldre svar som potensielt utdaterte.

 

Hvis man ikke kan diskutere leveringstider av maskinen tråden faktisk handler om, hva har man da lov til å diskutere her?

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor de har tatt vekk UltraSharp/glossy skjerm alternativet?

 

Ellers irriterende at man ikke kan få beste prosessoren uten å kjøpe Blu-Ray versjonen, skulle tro Dell var interessert i at man kunne sette sammen maskinen bestående av de dyreste komponentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...