Fire^^ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 PixlFace har laget ein video som viser hvordan man løser probleme me Touchpaden http://youtube.com/watch?v=I7BSCJ2OOAU Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ingen som hvet hvilken kjermkort driver som er best? Lenke til kommentar
zlurv Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kan noen hjelpe meg litt? Jeg har denn laptoppen, men cammet har sluttet å virke. Jeg har prøvd å installere driveren på nytt, men det virker ikke. Hjelp? Ingen? Lenke til kommentar
RidIey Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei Jeg leste et sted i denne tråden at det er mulig å installere XP på en 1530 der Vista allerede er installert. Hvordan fungerer egentlig dette? To partisjoner med et OS på hver? Vil i såfall Vista ta krefter fra dataen når jeg bruker XP? Hva er gevinsten med denne prdningen? Er du mulig å slette hele vista, og kun bruke XP? Oioi, ble mange spørsmål her, men håper dere kan besvare dem innen 11.06:) mvh Christian Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ingen grafikk drivere dere kan anbefale Lenke til kommentar
RidIey Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg har ikke denne maskinen, så kan ike hjelpe deg. Men tror de har diskutert dette tideligere på tråden. mulig du finner svaret der? (ja, vet, den er fryktelig lang) Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 pc-slave: http://support.euro.dell.com/support/downl...p;fileid=246509 zlurv: ring dell! ridiey: Det er fint mulig å ha flere OS installert på en pc. Da blir det som du sier, en partisjon for hvert OS. Og når du starter opp et så er de/det andre på pcen ikke i bruk og tar ingen ytelse. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) ingen grafikk drivere dere kan anbefale Var da svært til masing . Men denne her var vel den beste, om jeg husker riktig. Den funker til 8600M GT selv om det står 8400 GS eller noe. Gi beskjed om det blir bedre da . EDIT: To late . Endret 8. juni 2008 av nypis Lenke til kommentar
RidIey Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 ridiey: Det er fint mulig å ha flere OS installert på en pc. Da blir det som du sier, en partisjon for hvert OS. Og når du starter opp et så er de/det andre på pcen ikke i bruk og tar ingen ytelse. Kjapt levert:) Er det mulig å slette Vista helt, og kun bruke XP? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Om du formaterer hard disken før du installerer XP, slettes vista helt og du får en clean install. Et kjapt google søk vil besvare det meste av dette. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Storkoser meg med min XPS 1520! Men har et problem med touchpaden i Ubuntu. Noen fler som har opplevd dette? Prøver jeg og dra fingeren over den så blir muspila helt vill og skyter seg rundt på skjermen og gjerne markerer litt overalt og slikt. Det ligger ein oppdatering på Dell.no som fikser dette Dette regner jeg med er til Windows? Så om jeg installerer denne i Vista'n så vil dette løse seg i Linux også? Lenke til kommentar
zlurv Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg fikset det med å laste ner driveren på nytt og re-installere den igjen... Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 nå er det forbedring tokk bare en ytelses test som er på maskinen da hadde jeg 5,1 på det minste og 5,9 på det høyeste litt av en forbedring Og takk for hjelpen nå skal det bli litt spilling Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvor lang tid tar det normalt sett fra bestilling til maskinen er ferdig? Min er fortsatt i fase 2 (produksjon ikke startet). Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvor lang tid tar det normalt sett fra bestilling til maskinen er ferdig? Min er fortsatt i fase 2 (produksjon ikke startet). Anbefaler at denne tråden døpes om til Den store XPS m1530 leveringstidstråden. Det må da være mulig å skjønne at folk har spurt dette spørsmålet før og bruke søkefunksjonen? Sorry, Pennywise, det er ikke noe personlig i mot deg, men denne tråden har sklidd så fælt ut. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Oi oi, da beklager jeg. Jeg kikket noen sider bakover og fant ikke noe relevant. Jeg regner med leveringstidene forandrer seg etter årstidene/etterspørselen, slik at jeg anser eldre svar som potensielt utdaterte. Hvis man ikke kan diskutere leveringstider av maskinen tråden faktisk handler om, hva har man da lov til å diskutere her? Endret 9. juni 2008 av Pennywise Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvor lang tid tar det normalt sett fra bestilling til maskinen er ferdig? Min er fortsatt i fase 2 (produksjon ikke startet). 1-2 uker levert . Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvor lang tid tar det normalt sett fra bestilling til maskinen er ferdig? Min er fortsatt i fase 2 (produksjon ikke startet). 1-2 uker levert . Tusen takk! Værre var det ikke. Lenke til kommentar
Aintitcool Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som vet hvorfor de har tatt vekk UltraSharp/glossy skjerm alternativet? Ellers irriterende at man ikke kan få beste prosessoren uten å kjøpe Blu-Ray versjonen, skulle tro Dell var interessert i at man kunne sette sammen maskinen bestående av de dyreste komponentene. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ring å bestill. Da kan du velge det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå