kesse Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Mener å ha lest ca 1.7cm, og det kan sikkert stemme. Fra en tidligere Dell maskin er jeg vant med at batteriet stikker ut bak, men jeg liker bedre at det bygger opp på undersiden enn baksiden. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Da blir jo også tastaturet vinkla litt, så da synes jeg at det blir bedre å skrive på Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Da blir jo også tastaturet vinkla litt, så da synes jeg at det blir bedre å skrive på sett noen videoer på youtube om at på m1330 blir maskina vinglete når man bruker 9cell batteri.. du kan også se hvordan det kommer til og se ut der.. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 1530 står hvertfall stødig som et fjell. Liker veldig godt den vinkelen den står i. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er et par småting som er litt irriterende. - Viften slår inn relativt ofte. - Knitring fra harddisken, som beskrevet i notebookreview. - Mye unødvendig programvare. Ellers er alt bra så langt La inn BF2, spiller flyter veldig pent med medium innstillinger. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er et par småting som er litt irriterende. - Viften slår inn relativt ofte. - Knitring fra harddisken, som beskrevet i notebookreview. - Mye unødvendig programvare. Ellers er alt bra så langt La inn BF2, spiller flyter veldig pent med medium innstillinger. CCleaner er ett meget bra prog for og fjerne uønsket Programmer.. Hva slags prog er det snakk om? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg tenker på alt det som ligger inne fra Dell. Jeg har slettet det antivirusprogrammet som fulgte med, liker avast bedre. Jeg skal ta en skikkelig slette runde en dag jeg har kjeder meg, å fjerne alt unødvendig dilldall som ligger på maskinen. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvorfor ikke bare formatere og legge inn igjen det som er nødvendig? Da får du jo renska opp etter de programmene du ikke vil ha å Lenke til kommentar
BollaBenny Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som vet hvor lang tid det normalt går fra en bestiller maskinen til den er i produksjon ifølge Dell sine sider? Bestilte min XPS 1530 18.Januar, fremdeles står status på "Ikke i produksjon" Forventet leveringsdato er satt til 17.Januar på min maskin. Har ellers bestilt 1440x900 oppløsning på skjerm så kan jo vær min tar litt lenger tid enn vanlig. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som vet hvor lang tid det normalt går fra en bestiller maskinen til den er i produksjon ifølge Dell sine sider? Bestilte min XPS 1530 18.Januar, fremdeles står status på "Ikke i produksjon" Forventet leveringsdato er satt til 17.Januar på min maskin. Har ellers bestilt 1440x900 oppløsning på skjerm så kan jo vær min tar litt lenger tid enn vanlig. HEHE bestilles den 18 JANUAR og antat levert den 17. JANUAR.. Det skal jævelig godt gjøres.. Men jeg syntes du skal ringe de og høre, evt stikke innom chaten etter 0900 i morgen tidlig,... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) glem det Endret 27. desember 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Regner med at han meiner den 18. Desember ?? Nå håper jeg du kødder.. Det ståd jo litt i teksten min ovenfor da, som ironi ting(på at han hadde skrevet feil) Det kan hende at årsaken til forsinkelsen ligger i skjermen som han(hun?) sier.. siden DELL har fjernet alternativet fra sine hjemme sider, kan dette tyde på at de ikke har ett stort antall av slike skjermer. kanskje de til og me ikke har noen inne, anbefaler deg og ta kontakt og få noen svar... Lenke til kommentar
BollaBenny Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som vet hvor lang tid det normalt går fra en bestiller maskinen til den er i produksjon ifølge Dell sine sider? Bestilte min XPS 1530 18.Januar, fremdeles står status på "Ikke i produksjon" Forventet leveringsdato er satt til 17.Januar på min maskin. Har ellers bestilt 1440x900 oppløsning på skjerm så kan jo vær min tar litt lenger tid enn vanlig. HEHE bestilles den 18 JANUAR og antat levert den 17. JANUAR.. Det skal jævelig godt gjøres.. Men jeg syntes du skal ringe de og høre, evt stikke innom chaten etter 0900 i morgen tidlig,... Hah sorry, skrivefeil så klart Bestilte maskinen 18.Desember naturligvis og leveringsdato ble satt til 17.Januar..Derfor jeg ikke liker at det fremdeles står "ikke i produksjon" på Dell sine sider..Får ringe dem i morgen. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tipper det er pga den oppløsningen du har valgt. Jeg var i kontakt med kundeservice forleden, da sa de at det var forsinkelser på den typen oppløsningen, så det er garantert grunnen. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tipper det er pga den oppløsningen du har valgt. Jeg var i kontakt med kundeservice forleden, da sa de at det var forsinkelser på den typen oppløsningen, så det er garantert grunnen. ??? Meg 2 poster opp: Det kan hende at årsaken til forsinkelsen ligger i skjermen som han(hun?) sier.. siden DELL har fjernet alternativet fra sine hjemme sider, kan dette tyde på at de ikke har ett stort antall av slike skjermer. kanskje de til og me ikke har noen inne, anbefaler deg og ta kontakt og få noen svar... Lenke til kommentar
kesse Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Ja? Jeg bare bekreftet det du trodde. Edit: Dette er hentet fra notebookreview.com "The real noise issue involved the hard drive. Because of the way the hard drive is mounted to the case (and due to the thin metals used) the spinning/scratching noise of the Hitachi-brand hard drive was magnified under the left palm rest. The hard drive noise was so loud that I was able to hear the hard drive making scratching noises from two feet away even while playing music at a resonable volume over the built-in speakers. That's just too loud." Jeg må si meg enig i dette, begynner å irriterere meg litt den knitrelyden som harddisken lager. Heldigvis er den i perioder også helt stille. Endret 27. desember 2007 av kesse Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er det no bra lyd på høytalerene på denne, eller er det spinkel dritt lyd som det var på laptoper for 8år siden? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ville ikke belage meg på å bruke denne som stereoanlegg for å si det sånn Kjørte 3dMark06 nå, fikk 4242 poeng. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Takk for en fin liten review Kesse Gleder meg enda mer til jeg selv skal kjøpe denne xps'en nå Lurer på hvordan den blir med LED-skjerm og høyere oppløsning.. Skal legge inn en liten review jeg også, å skrive litt om hvordan den er med led skjerm og høyere oppløsning Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Ville ikke belage meg på å bruke denne som stereoanlegg for å si det sånn Det hadde jeg heller ikke tenkt ^^ Men bare lurte for morroskyld edit: Blir 1200*800 på en 15,4`` det samme som 1024*768 på en 15`` ? (sånn oppløsing messig). edit 2: Hvordan drar denne Battlefield 2? Endret 27. desember 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå