Vitamin Bjørn Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Da er min oppe å går! ser grei ut foreløpigt 5.1 på det laveste og 5.9 på det høyeste i opplevelseindeks. Skal legge innpå C&C3 senere ikveld å teste det. blir spennende å se hvor mye mer jeg kan få ut av spillet enn med den maskinen jeg hadde på lån fra elkjøp. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 1: kan man få støt av PC-en? 2: Leveres M1530 med forskjellige skjermer? I så fall, hva er forskjellen på dem? Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 1: kan man få støt av PC-en? 2: Leveres M1530 med forskjellige skjermer? I så fall, hva er forskjellen på dem? Vet du kan velge mellom 1280x800 og 1440x900 som maks res på skjermen. Videre har jeg vel hørt no rykter om at de kommer med skjermer fra forskjellige produsenter elns. Om dette er sant vet jeg ikke... Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 1: kan man få støt av PC-en? 2: Leveres M1530 med forskjellige skjermer? I så fall, hva er forskjellen på dem? 1. Har hørt folk som har fått det, men vet ikke i hvor stor grad det er utbredt... 2. Du kan velge mellom 3 skjermer. De blir levert av LG og Samsung, tilfeldig hvem av de du får. LG er best, mens Samsung har hatt problemer med litt "blasse" skjermer. Forskjellen på skjermene er oppløsning, 1280x800, 1440x900 og 1920x1200. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Glemte å opplyse om at det var produsentene jeg tenkte på og ikke oppløsningen. Men er Samsung skjermen brukbar? Hvordan kan jeg se om det er LG eller Samsung skjerm? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Høyreklikk på My Computer->Properties->Hardware->Display(?) Så står det xxxxxx, søk på google... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Noen som vet om de nye prosessorene kommer til m1530? Montevina/Centrino 2 elle noe sånt? I såfall, når? Det har vel lite for seg i og med at brikkesettet ikke støtter 1066 Mhz FSB som de nye prosessorene får! De nye prosessorene heter Penryn akkurat som dagens, og er svært like med unntak av at de faktisk støtter 1066 Mhz FSB. Man må ha det tilhørende brikkesettet i Montevina-pakken for å få utnyttet disse. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Lite spørsmål til folket. står det intel centrino på deres maskin? gjør det her. skal vel stå dual core 2? snakkes om klistemerket på høyre side Endret 5. juni 2008 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
soi77 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Lite spørsmål til folket. står det intel centrino på deres maskin? gjør det her. skal vel stå dual core 2? snakkes om klistemerket på høyre side Er rett at det skal stå centrino, det er brikkesettet og dual core 2 er prosessoren. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Men da er alt fryd. Prøvde C&C3 isted. veldig fornøyd! Kjører slik at jeg har bra grafikk nå og den har ikke sletet noen plass enda. så skal kjøre opp enda mer grafikk senere å se hvor langt jeg kan dra det. laster ned TF2 nå, se hvordan det kan bli. Kjapt vista spørsmål: vil slå av dette med at jeg må trykke ok på nesten alt jeg starter program. hvordan fjerner jeg dette? har gått inn å valgt ikke varsle meg på "hvordan sikkerhets senter varsler meg" men det skjer enda. Husker ikke om det var mer jeg måtte gjøre.. tips? Endret 5. juni 2008 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kom vi fram til at dette er den beste driveren til 8600 gt vista 32bit? http://support.euro.dell.com/support/downl...p;fileid=246509 Mass effect kom idag så jeg får vel forsikre meg at beste driver er installert.. Lenke til kommentar
bing2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hei jeg skal ha en traadlos ruter til xps. noen som har nooen gode annbefalinger ser etter en rimlig og god ruter Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Lite spørsmål til folket. står det intel centrino på deres maskin? gjør det her. skal vel stå dual core 2? snakkes om klistemerket på høyre side Rettelse til svaret du fikk lenger oppe: En maskin merket med Centrino er utstyrt med en viss mengde komponenter fra Intels Centrino-pakke, som bla. består av prosessorer (Pentium M, Core Duo, Core 2 Duo, Celeron M og noen fler), brikkesett (nord og sørbrikke), WLAN-kort og fra og med Santa Rosa også Turbomemory (sistnevnte må ikke være tilstede for å få Centrino-merking). Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hei jeg skal ha en traadlos ruter til xps. noen som har nooen gode annbefalinger ser etter en rimlig og god ruter For å kun komme på nett med 802.11b eller 802.11g eller kabel er jeg svært fornøyd med D-Link 524 til 400 kroner. (Husk å oppgradere firmware med en gang den kommer i hus, min var svært ustabil før jeg gjorde dette). Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Noen som vet om de nye prosessorene kommer til m1530? Montevina/Centrino 2 elle noe sånt? I såfall, når? Det har vel lite for seg i og med at brikkesettet ikke støtter 1066 Mhz FSB som de nye prosessorene får! De nye prosessorene heter Penryn akkurat som dagens, og er svært like med unntak av at de faktisk støtter 1066 Mhz FSB. Man må ha det tilhørende brikkesettet i Montevina-pakken for å få utnyttet disse. Så det betyr at det ikke er noe vits i å vente med å kjøpe til de kommer? Endret 5. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jaja, bestilte min 1530 i kveld. Min første bærbare, så er litt spent. Gikk for 4GB, T8100 CPU, 8600GT, 250GB HDD og 1440x900-skjerm. I tudexo black, selvsagt. Håper ikke leveringstiden er for ille! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Crap.. Mass effect yter rimelig labert på min m1530 (t9300 4gb ram). Selv med ALT på low ligger ikke FPS'en på noe høyere enn ca 20. Men jeg har bare såvidt testet det, får prøve litt mer. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Noen som vet om de nye prosessorene kommer til m1530? Montevina/Centrino 2 elle noe sånt? I såfall, når? Det har vel lite for seg i og med at brikkesettet ikke støtter 1066 Mhz FSB som de nye prosessorene får! De nye prosessorene heter Penryn akkurat som dagens, og er svært like med unntak av at de faktisk støtter 1066 Mhz FSB. Man må ha det tilhørende brikkesettet i Montevina-pakken for å få utnyttet disse. Så det betyr at det ikke er noe vits i å vente med å kjøpe til de kommer? Du må i så fall vente på en eventuell oppfølger til M1530 som er utstyrt med hele Centrino 2 ("Montevina")-pakken. Er ikke umulig at det dukker opp en slik en i løpet av høsten. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ok, men ytelsen vil vel ikke være så mye bedre i og med at de er svært like de nåværende penryn-prosessorene? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Ytelsesforskjellen på prosessorene alene vil være svært liten. Men systemet som helhet på en eventuell M1530-oppfølger basert på Montevina-pakken kan forventes å få en boost (slik man kan forvente når teknologien oppdateres). Men slik vil det jo alltid være i dataverdenen... skal du kjøpe M1530, vil det ikke være vits i å vente på nye prosessorer. Endret 6. juni 2008 av ventle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå