pc-slave Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Når du er inne på handle vongn så står det en liten rute der det står under kuponger der taster du in koden. så trykker du bruk kupong. det er det hele Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Slik gjør du: 1. Konfigurer PCen slik du vil ha den ved å trykke ''tilpass''. Hvis du vil ha den slik den er, trykker du på ''legg til i handlevognen''. Tar du ''legg til i handlevognen'' hopp rett til 4. 2. Etter du har konfiguert på 1, så går du til 2, 3 og tilslutt 4. Hvis du ikke skal ha noen ekstra garantier eller tilbehør går du rett til fire. 3. Nå trykker du legg til i handlekurven. 4. Når du er inne i handlekurven scroller du litt ned på siden, der er et sted som heter ''registrer kupong''. Her ligger du inn rabattkoden, og prisen vil da bli lavere. Med teskje . Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Fikk min i går, digg maskin Første jeg gjorde var å fjerne McAfee og installerte Avira.. Det beste med den foreløpig: Deilig tastatur Behagelig skjerm Kult design Vista føles bra (første gang etter hundre år med xp..) Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Slik gjør du: 1. Konfigurer PCen slik du vil ha den ved å trykke ''tilpass''. Hvis du vil ha den slik den er, trykker du på ''legg til i handlevognen''. Tar du ''legg til i handlevognen'' hopp rett til 4. 2. Etter du har konfiguert på 1, så går du til 2, 3 og tilslutt 4. Hvis du ikke skal ha noen ekstra garantier eller tilbehør går du rett til fire. 3. Nå trykker du legg til i handlekurven. 4. Når du er inne i handlekurven scroller du litt ned på siden, der er et sted som heter ''registrer kupong''. Her ligger du inn rabattkoden, og prisen vil da bli lavere. Med teskje . Tenkte mer på hvordan jeg fikk kupongkoden fra den siden. Problemet var at javascript var disabled (<3 NoScript) og at jeg ikke leste instruksjonene Men takk anyways Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Etter en chat med Dell, fant jeg ut at det er nye kort på vei, men man vet ikke når de kommer. Kortene måtte visst testes i 100 000 timer først La oss bare håpe at de har begynt. Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Da er min i fase 5, bestillte på mandag, så har gått ganske fort. Får bare håpe at den ikke har noen problemer når den kommer. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Etter en chat med Dell, fant jeg ut at det er nye kort på vei, men man vet ikke når de kommer. Kortene måtte visst testes i 100 000 timer først La oss bare håpe at de har begynt. I over 11 år da altså? Har LED skjermene kommet? Endret 5. juni 2008 av HellFire- Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Håper de tester mange samtidig da Så slipper vi å vente til året etter et eventuelt Tromsø-OL Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Etter en chat med Dell, fant jeg ut at det er nye kort på vei, men man vet ikke når de kommer. Kortene måtte visst testes i 100 000 timer først La oss bare håpe at de har begynt. I over 11 år da altså? Har LED skjermene kommet? Mener du nye skjermkort?I så fall hvilke Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Leste litt mer om denne maskina rundt omkring nå, og det er visstnok mulig å få støt av den Noen av dere som har opplevd det? Og er problemet utbredt? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja, King, det er nye skejrmkort. Han ville ikke si hvilke, men det var visstnok nye på vei som måtte testes i 100 000 timer. Men han visste ikke om testinga hadde begynt eller ei. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det MÅ være feil. Da måtte i så fall kortene vært utviklet for 11 år siden, og bli testet helt fra 1997 til september 2008.... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Chattet med en annen. Han skrev dette: (Jeg er KN, han Michael T.) K N: Hvor lenge må nye skjermkort testes? Fikk svar før i dag her at det var 100 000 timer, men det hørtes leeeenge ut. Michael T: Hei, Michael her. Michael T: jeg vet ikke akkurat hvor lenge, men det er snakk om vesentlig lenge (Par tusen timer) K N: Å ja, men det var jo mye mindre enn han dansken sa Michael T: For alt jeg vet kan det hende at det er 100.000 timer, det er ikke urimelig. K N: Kan du fortelle noen om når nye krt kommer i XPS m1530? Michael T: Nei dessverre, vi går ikke ut med forhåndsinfo om produkter ol. K N: Ikke hvilket det er heller? Michael T: Nei, vi får vite det når det annonseres på nettsiden. K N: Når er det? Michael T: Når det kommer. Michael T: K N: Er det mye bedre enn det nåværende? Michael T: Når det kommer nye øker som regel kraften i de ja. K N: Ok takk. Ser ikke ut som jeg får tynt ut mer av deg Michael T: Bare hyggelig, ha en fin dag videre. Så vi får nok bare vente i spenning. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Glupe de folka. Presterer å si at det ikke er urimelig at de må testes i 100 000 timer! Hehe, jaja.. Vet ikke om jeg klarer å vente så mye lenger nå altså... Regner med prisen går/rabattene blir fjernet, når de slipper den med et evt. 9600 GT kort... Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hva er tlf nummeret til schenker i kristiansand har ikke fått pcen enda virker som de har glemt og sende meldin den har hvert der i to dager nå Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 PC-slave: Hvorfor ikke søke på telefonkatalogen.no? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jaja. Svensken fra Dell sa at jeg ikke hadde krav på CD-mappe, pusseklut og headset. Det var visst bare noen som fikk det. Synd det, for skjermen og områdene rundt tastaturet er jo støvmagneter og det hadde vært greit å samle driverne på ett sted. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Rart de gir det til noen, mens andre ikke får det.. Synes alle som kjøper en XPS-PC fra Dell burde få det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jepp. Har hørt om folk som har fått f.eks bare 1/3 ting, men aldri om noen som ikke har fått noen av tinga. Jaja, samma det. Har vel en anna CD-mappe og en pusseklut for briller liggende et sted. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Noen som vet om de nye prosessorene kommer til m1530? Montevina/Centrino 2 eller noe sånt? I såfall, når? Edit: leif Endret 5. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå