Tunky Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Når min lå i Kristiansand med "AWAITING CUSTOMER AGREEMENT" fikk jeg en melding 1-2 timer etter at den kom i den "fasen" med et telefonnummer jeg måtte ringe for å avtale leveringstid/sted. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Når min lå i Kristiansand med "AWAITING CUSTOMER AGREEMENT" fikk jeg en melding 1-2 timer etter at den kom i den "fasen" med et telefonnummer jeg måtte ringe for å avtale leveringstid/sted. Samme her. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ser på min nå, og her står det at PC-en har hybrid sli(et integrert og et ordentlig skjermkort), er det sant? Hybrid grafikkort, dvs integrert og dedikert skjermkort som man kan veksle mellom ved behov, har vel bare vært tilgjengelig på en maskin solgt i Norge så langt (Uniwill 259IEN), så det tviler jeg på... Lenke til kommentar
askbask Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Flight Sim X på Ultra High grafikk går jo som smør, woohoo. Var stort sett det kriteriet jeg hadde når jeg skulle bestille ny laptop. Endret 4. juni 2008 av askbask Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jaja er vist uheldig med min xps.. Fucka lyd, samsungskjerm, ikke headset og pusseskinn, dårlig wifi signal, Og ja.. Alle nye drivere er reinstallert Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Benytt deg av angrefristen da! Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 men jeg har ikke fått noen melding og pcen har hvert i den fasen siden halv åtte Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hvordan finner man ut om man har samsung eller lg skjerm på PC-en? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ring Schenker da! Hjelper ikke å klage til oss... Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hva er telefon nummeret da Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hvilke leverings tider har de er det fra klokken 9 til 5 Lenke til kommentar
askbask Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 http://schenker.no Jeg fikk forresten ikke headset eller sånn folder heller, men fikk pusseskinn. Ikke så farlig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg fikk verken headset, pusseskinn eller CD-mappe. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har dere ikke klaget? Hadde jeg lett gjort. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg har tenkt til det, men har bare glemt det. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 15% i morgen så da kan ma få denne: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...X5309&s=dhs med 14xx oppløsning til under 7500 det er BILLIG Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvordan fungerer disse rabattgreiene? Taster man bare inn koden som den siden oppgir når man bestiller på nett? Denne maskinen frister veldig hvis man kan trekke hele 15% av prisen! Lenke til kommentar
magneman Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Sitter på et par spørsmål her nå. (Dette har jeg ingen peiling på) Jeg merket at det kostet 1200kr for å oppgradere fra 6-cellers til 9-cellers. 6-cellers gir 56 W/t med strøm og 9-cellers gir 85 W/t med strøm. I stasjonære PCer må man ha rikt med strøm, og lite strøm kan da redusere ytelsen. Er det samme prinsippet med bærbare? Gir 9-cellers batteriet bedre ytelse enn 6-cellers? (Bortsett fra levetiden altså) Hvis 9-cellers gir bedre ytelse, gjelder dette bare når den går på batteri eller når den får strøm via power supply og? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Når den er koblet til via powersupply er ikke batteriet aktivt i å forsyne pcen med strøm, så da er det i hvertfall ingen forskjell mellom 9cellers og 6cellers. Ellers så tror jeg den eneste forskjellen mellom ytelsen på de to batteriene, er levetiden. Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 15% i morgen så da kan ma få denne:http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...X5309&s=dhs med 14xx oppløsning til under 7500 det er BILLIG Kan du forklare hvordan man gjør dette ( i detaljer) for de som ikke skjønner seg på dell sitty system? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå