brrah Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er det mulig å bytte skjermkort på denne? Ikke tenk på det engang. Det gjelder forsåvidt alle andre bærbare PCer på markedet også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er fullt mulig å bytte skjermkort på XPS m1530, men akkurat nå er det ingen skjermkort som kan måle seg med 8600m GT og som passer i m1530. Men det er som sagt mulig, men om du skulle finne ut å gjøre det, ville jeg latt Dell fått gjøre det siden det er mer risikabelt enn på en stasjonær PC. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ser på min nå, og her står det at PC-en har hybrid sli(et integrert og et ordentlig skjermkort), er det sant? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei Jeg har da nettopp hatt konfirmasjon og fått en del cash. Jeg var lenge helt sikker på at jeg skulle kjøpe bærbar pc, dell xps m1530, men nå er jeg plutselig veldig usikker igjen. Den PC-en jeg sitter på nå er en stasjonær Datakjeden-pc til ca 4.000, som fungerer perfekt til mitt bruk akkurat nå, dvs msn, internett og veldig lette spill. Den klarer selvfølgelig ikke de nyeste spillene da skjermkortet er et nvidia geforce 6100. Resten av specsene er: AMD Athlon 64 processor 3200+ 2.01 Ghz, 0,98 GB RAM, ca 250 GB HDD. Vi har også en bærbar pc som pappa fikk gjennom jobben (Statoil), en Dell Latitude 620d. Den stasjonære er det bare jeg som bruker, de andre i familien bruker den bærbare som jeg ikke en gang har egen bruker på fordi jeg nesten aldri bruker den. Spørsmålet mitt er da om noen her har noen argumenter for å kjøpe egen pc i nær framtid, eller å vente til jeg skal begynne på videregående og eventuelt må kjøpe uansett? Jeg har jo lyst til å spille litt nye spill og sånn, men akkurat nå har jeg ikke noe behov for det. Håper noen har noe fornuftig å komme med, kanskje noen har vært i samme båt som meg. Lenke til kommentar
Kingleverpostei Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Oi oi oi, jeg har fått et sånt trojanvirus, fordi avg tingen stoppet og fungere . hva skal jeg gjøre!?!?!?!!? hva skjer hvis jeg tar den restore platen som gjør at alt blir satt som nårt jeg pånet den(hvis jeg finner den)? Andre forslag? er i panikk no! Lenke til kommentar
RidIey Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Oi oi oi, jeg har fått et sånt trojanvirus, fordi avg tingen stoppet og fungere . hva skal jeg gjøre!?!?!?!!? hva skjer hvis jeg tar den restore platen som gjør at alt blir satt som nårt jeg pånet den(hvis jeg finner den)?Andre forslag? er i panikk no! Jeg ville lastet ned trial-versjonen til NOD32 på http://www.eset.com/. Kanskje den klarer å ordne opp.. Går det helt i dass er det jo en mulighet å formatere Endret 4. juni 2008 av RidIey Lenke til kommentar
Kingleverpostei Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Har aldri formatert før, hva må jeg gjøre da. Er det bare og formate hardisken og instalere oset på nytt? Og de andre driverne som følger med på cd'ene? Endret 4. juni 2008 av Kingleverpostei Lenke til kommentar
RidIey Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Har aldri formatert før, hva må jeg gjøre da. Er det bare og formate hardisken og instalere oset på nytt? Hvilket OS har du? EDIT: Glem det. Ser at du har vista i signaturen. Jeg har aldri brukt vista, så jeg kan ikke hjelpe deg på spørsmålet, men det er det helt sikkert mange andre som kan. Et tips kan være å starte en ny tråd der du stiller spørsmålet en gang til. Endret 4. juni 2008 av RidIey Lenke til kommentar
askbask Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fikk min i dag, har dessverre Samsungskjerm, får håpe jeg vil tolerere det. Lenke til kommentar
Kingleverpostei Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kjører avg antivirus scan på det hvis ikke den klare og fjerne det så må jeg starte en ny tråd. Har LG skjerm. Lenke til kommentar
RidIey Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 hva er forskjellen på Lg og Samsung sin skjerm? Lenke til kommentar
Kingleverpostei Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Lg skal vist være bedre? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 LG skal vist være MYE bedre. Jeg har samsung, men gidder ikke å klage å sonn for å bytte. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg ha samsung skjerm, og jeg veit ikke ka jeg skal klage på Lenke til kommentar
askbask Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 For å være ærlig ser jeg ingenting galt med min skjerm, jeg tror ikke problemet gjelder alle Samsungskjermer. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ser ingenting galt med min Samsungs-skjerm heller. Men det gjelder ikke alle, tror jeg leste det på et annet forum . Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg nekter å tro at det er bare jeg og en kompis som har problemet med lyden. Jeg ringte dell xps support, og dei viste ikke om problemet og kom ikke fram til noen problemløsning. Prøv med andre lydprogam sa di, men det hjalp jo fint lite... Anyone out there som har klart å fixe dette problemet? Lenke til kommentar
ReFre Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dell m1530 grainy LCD/Display De som allerede er fornøyd med sin Samsung skjerm, bør ikke besøke siden over. Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nå står det på schenker at pcen er i Kristiansand og så sto det AWAITING CUSTOMER AGREEMENT kan det være mulig at jeg får den i løpet av dagen bor i mellom Grimstad og Arendal. har hørt at de ringer eller sender meldin hvordan gjør de det egentlig? Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er det ingen som hvet hva de gjør når de leverer kommer de bare på døra eller ringer de for og avtale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå