Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fullt mulig å bytte skjermkort på XPS m1530, men akkurat nå er det ingen skjermkort som kan måle seg med 8600m GT og som passer i m1530. Men det er som sagt mulig, men om du skulle finne ut å gjøre det, ville jeg latt Dell fått gjøre det siden det er mer risikabelt enn på en stasjonær PC.

Lenke til kommentar

Hei :)

Jeg har da nettopp hatt konfirmasjon og fått en del cash. Jeg var lenge helt sikker på at jeg skulle kjøpe bærbar pc, dell xps m1530, men nå er jeg plutselig veldig usikker igjen. Den PC-en jeg sitter på nå er en stasjonær Datakjeden-pc til ca 4.000, som fungerer perfekt til mitt bruk akkurat nå, dvs msn, internett og veldig lette spill. Den klarer selvfølgelig ikke de nyeste spillene da skjermkortet er et nvidia geforce 6100. Resten av specsene er: AMD Athlon 64 processor 3200+ 2.01 Ghz, 0,98 GB RAM, ca 250 GB HDD. Vi har også en bærbar pc som pappa fikk gjennom jobben (Statoil), en Dell Latitude 620d. Den stasjonære er det bare jeg som bruker, de andre i familien bruker den bærbare som jeg ikke en gang har egen bruker på fordi jeg nesten aldri bruker den.

 

Spørsmålet mitt er da om noen her har noen argumenter for å kjøpe egen pc i nær framtid, eller å vente til jeg skal begynne på videregående og eventuelt må kjøpe uansett?

Jeg har jo lyst til å spille litt nye spill og sånn, men akkurat nå har jeg ikke noe behov for det.

Håper noen har noe fornuftig å komme med, kanskje noen har vært i samme båt som meg.

Lenke til kommentar
Oi oi oi, jeg har fått et sånt trojanvirus, fordi avg tingen stoppet og fungere . hva skal jeg gjøre!?!?!?!!? hva skjer hvis jeg tar den restore platen som gjør at alt blir satt som nårt jeg pånet den(hvis jeg finner den)?

Andre forslag? er i panikk no!

 

Jeg ville lastet ned trial-versjonen til NOD32 på http://www.eset.com/. Kanskje den klarer å ordne opp.. Går det helt i dass er det jo en mulighet å formatere

Endret av RidIey
Lenke til kommentar
Har aldri formatert før, hva må jeg gjøre da. Er det bare og formate hardisken og instalere oset på nytt?

 

Hvilket OS har du?

 

EDIT:

Glem det. Ser at du har vista i signaturen. Jeg har aldri brukt vista, så jeg kan ikke hjelpe deg på spørsmålet, men det er det helt sikkert mange andre som kan. Et tips kan være å starte en ny tråd der du stiller spørsmålet en gang til.

Endret av RidIey
Lenke til kommentar

Jeg nekter å tro at det er bare jeg og en kompis som har problemet med lyden. Jeg ringte dell xps support, og dei viste ikke om problemet og kom ikke fram til noen problemløsning. Prøv med andre lydprogam sa di, men det hjalp jo fint lite...

 

Anyone out there som har klart å fixe dette problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...