Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 problem...

 

Dårlige trådløse nettverks signal

Knittring/hakking i musikk og lyden i spill

 

Noen som er kjent med problemene?

Er driverene på dell sine sider dei aller nyestet egentlig ?

 

Edit: Når jeg skal legge inn skjermkort driverene som jeg finner på dell sine sider så kommer det popup om at jeg ikke har vista32bits, som er akkurat det jeg har..

 

Og når jeg skal legge inn ny lyd drivere så kommer det opp en annen exit exit blab lbalbla opplegg feilbeskjed.

 

Bynner å bli mektig irriterende den lyden

Endret av MrSmile
Lenke til kommentar

fordi du skal ha noe og spørre om

 

btw hvordan er skjermen på denne

vs m1330 LED skjerm

 

Nå ble jeg litt redd her. Satt på PC-en min nå, også plutselig kom det et høyt pip fra den, et sånt BIOS-pip, altså et som kom fra hovedkortet, og ikke høytalerene. Hvorfor peip den slik?
Lenke til kommentar

Den første datoen på Schenkers trackingside var 20. Mai, og jeg fikk den 26. Husker ikke hvor lang tid det tok fra fase 5 til den første datoen hos Schenker. PCen blir jo satt sammen i Polen, og den første datoen hadde location "Copenhagen", så jeg tipper det tok 1-2 dager fra fase 5 til den var hos Schenker.

 

Ehm. Det vil vel si 18.-19. Mai til 26. Mai. Dette varierer selvsagt etter hvor du bor.

Lenke til kommentar

prøver igjen

 

2 problem...

 

Dårlige trådløse nettverks signal

Knittring/hakking i musikk og lyden i spill

 

Noen som er kjent med problemene?

Er driverene på dell sine sider dei aller nyestet egentlig ?

 

Edit: Når jeg skal legge inn skjermkort driverene som jeg finner på dell sine sider så kommer det popup om at jeg ikke har vista32bits, som er akkurat det jeg har..

 

Og når jeg skal legge inn ny lyd drivere så kommer det opp en annen exit exit blab lbalbla opplegg feilbeskjed.

 

Bynner å bli mektig irriterende den lyden

Lenke til kommentar
2 problem...

 

Dårlige trådløse nettverks signal

Knittring/hakking i musikk og lyden i spill

 

Dette med lyden opplever jeg også. Meget irriterende! Hakker det når du bruker hodesett? Det gjør det hos meg, så det er ikke høytalerene som er ødelagte. Har oppdatert driverene, uten at det hjalp. Ikke noe annet å gjøre enn å ringe Dell vil jeg tro.

Lenke til kommentar
2 problem...

 

Dårlige trådløse nettverks signal

Knittring/hakking i musikk og lyden i spill

 

Dette med lyden opplever jeg også. Meget irriterende! Hakker det når du bruker hodesett? Det gjør det hos meg, så det er ikke høytalerene som er ødelagte. Har oppdatert driverene, uten at det hjalp. Ikke noe annet å gjøre enn å ringe Dell vil jeg tro.

 

Ja det er hakking uansett høytalere.

Nå har ikke jeg klart å oppdatere driverene da.. Kan du linke til dei du brukte ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...