Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min står det "Made in Poland" på. Andre sier Irland. Så det er vel Irland eller Polen, da. Men det første stedet på trackingsida til Schenker er København (hvertfall hos meg).

Dell har 2 fabrikker som leverer til Norge, en i Irland og en i Polen. Den i polen var ny i desember var det vel... og det er vel den som leverer til Norge nå.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har problemer med musa på XPS'en? Er ikke som det jeg har lest om tidligere, det med at den klikker etter at PCen er lukka. Nå i det siste når jeg ikke har rørt på touchpaden på en stund eller når jeg har starta opp PCen så rører ikke musa seg med en gang, men plutselig hopper den rundt som en kanin på speed og trykker inn alt mulig rart så mange forskjellige vinduer popper opp og startlinja plutselig er endra på osv. Prøver å røre den forsiktig igjen, men skjer det samme. Går over etter 1 minutt eller så, men fortsatt irriterende.

 

Hmm, mye rart som skjer her nå ja...

-PNG

Lenke til kommentar

Det er et kjent problem. Du må laste ned en oppdatering fra Dell. Er ikke sikker på hvilken, men hvis du ser på PixlFaces video på Youtube så har han løsningen. En annen hevder at du bare trenger å ha fingeren i et hjørne, og dra den ned til motsatt hjørne.

 

EDIT: Hvis musa har låst seg i f.eks høyre, øvre hjørne (det ser du nede på høyre side på oppgavelinja.) tar du den til høyre, øvre hjørne og ned til venstre, nedre hjørne.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...