Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte også søndag, er også i fase 4. Blir jo litt forvirret når Dell estimerte levering 16. juni.. tar de ikke høyde for at det går raskere nå, altså er det et standardestimat, eller vil det virkelig ta griselang tid fra leveringsklargjøring til pakke-på-døra?

Lenke til kommentar
Bestilte også søndag, er også i fase 4. Blir jo litt forvirret når Dell estimerte levering 16. juni.. tar de ikke høyde for at det går raskere nå, altså er det et standardestimat, eller vil det virkelig ta griselang tid fra leveringsklargjøring til pakke-på-døra?

Min er og i fase 5 nå.

Men for å svare på spørsmålet ditt.

Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 06/16/2008

altså den dagen eller FØR :)

hakhag: hvordan vet du at du får din på Tirsdag?

Endret av Sjokoladekake
Lenke til kommentar

Først av alt:

Kul PC, pent design. Virker solid, og det jeg har spilt har funka godt. Det meste er nevnt tidligere i tråden så jeg gidder ikke legge ut om det, men kan si meg enig i at 9-cellers batteriet gir en god vinkel på PCen(det stikker ut under) og plages ikke av det. Tastaturet er også veldig godt.

Men så kommer klaginga;

Jeg har disse specsa 2,4 prosessoren, 1440*900 skjermen, og 4 gig ram og 8600M GT kortet.

Jeg sitter nå og skal mekke sammen et magasin, men maskina sliter med å kjøre Adobe InDesign og Photoshop samtidig! Jeg har brukt ca 12 000 på en ny PC og forventer selvsagt såpass. I tillegg har den en tendens til å henge seg, feks når jeg åpner min datamaskin kan skjermen være hvit i et par sekunder før den klarer å laste windows utforsker! I tillegg bruker den altfor lang tid fra man logger inn i windows og til det går an å bruke den.

Jeg er jo seff rimelig sjokkert og skjønner ingenting da specsa og andres rapporter skulle tilsi at den var mye kjappere enn dette.

-PNG

Lenke til kommentar
Ville tro vista har mye av skylla her. .

Min vista var også meget trøblete før jeg reinstalerte. .

Jess, får vel prøve å reinstallere Vista. Men burde vel legge til at det til tider funker helt fint, mens den andre ganger plutselig slår seg vrang...

Vista har ikke en dritt av skyLDa! Jeg kjører Vista Ultimate på min laptop med t7500, 2gb minne og det samme 8600m gt 256mb ddr3 kortet.. her går alt glatt, alt åpner seg så fort man trykker på ikonet og oppstarten er meget rask! Mye raskere enn XP oppstart på samme maskin.. KJører photoshop, illustrator og adobe premiere samtidig som jeg kjører firefox, msn og windows media player.. ikke antyding til lagg! Er nok du som har lasta inn altfor mye piss på PC-en ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...