Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden

Anbefalte innlegg

Ett par spørsmål før jeg handler her. Først og fremst hvordan blir det med xps, skal de fases ut til fordel for alienware?

Og hvordan får man bestilt med de alternativene man vil ha. Jeg kan jo ikke velge fritt i spesifikasjoner på noen av alternatvine på nettsiden. Blir jeg nødt til å ringe? Hvordan er det med rabattkoder om man ringer inn bestillingen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan blir det med xps, skal de fases ut til fordel for alienware?

nei.

Og hvordan får man bestilt med de alternativene man vil ha. Jeg kan jo ikke velge fritt i spesifikasjoner på noen av alternatvine på nettsiden. Blir jeg nødt til å ringe? Hvordan er det med rabattkoder om man ringer inn bestillingen?

Alle alternativer er tilgjengelig om du ringer og du kan bruke rabattkoder ved telefonbestilling.

Lenke til kommentar

Skulle prøve å oppgradere driveren til grafikkkortet, men jeg får beskjed om at det ikke ble funnet noen drivere til maskinvaren min. What to do?

EDIT: ja, jeg er ikke noe flink på data :p.

EDIT 2: Greide det :woot:.

EDIT 3: Har nå overklokket den. Bra video PixlFace.

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Da er det kanskje en ide å legge ut løsningen? :)

Hehe, ja. Det er sikkert ganske åpenbart for mange brukere hva du må gjøre for å oppdatere driverne, men ikke for meg :p.

Jeg lastet ned denne driveren fra denne siden: http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=16152. Da jeg kjørte den da funket det ikke.

Så lastet jeg ned Modded INF filen fra samme side. Denne kopierte jeg inn i den andre filen som jeg lastet ned og prøvde i sted, og fikk et valg om å erstatte en fil med samme navn(INF-eller noe). Jeg svarte ja, og så kjørte jeg setupen på nytt. Fungerte helt perfekt, så nå har jeg klokket GPUen. Tusen takk for gode videoer PixlFace.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Minnebrikkene må være identiske til en viss grad, i hvertfall samme størrelse, for å få de kjørt i dual channel. Nå er tilfellet det at ytelsesforbedringen med dual channel kontra uten er svært liten og i likhet med en del andre hypede ytelsesparametre noe du sannsynligvis ikke vil legge merke til ved daglig bruk.

Lenke til kommentar

Dell gir ut disse selv!

Gleder meg enormt til å ta i bruk laptopen nå, bestilte 18. Mai så det tar vel fortsatt litt tid.. :) Litt spent på tykkelsen av skjermen, da jeg regner med at det ikke var noe LED jeg fikk kjøpt (1440 x 900). Håper også jeg får en skjerm som er skikkelig i orden, uten å måtte strule med "grainy" greiene til Samsung..

Lenke til kommentar

Hører noen klager på Samsung-skjermene. Hvordan ser jeg hvilken skjerm jeg har når jeg får maskinen? Og hvis jeg har Samsung, har jeg da noen grunn til og klage på dette?

Dell burde jo ta disse ut av produksjon hvis de er så dårlige som noen sier. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det er en stund siden dette temaet var oppe, men jeg mener du må ta av dekselet rundt skjermen og se produsentnavnet stå påtrykt selve panelet ett sted.

Du kan ikke klage på å ha fått ett panel av denne typen, men du kan benytte deg av angreretten, bestille på nytt og håpe at du er heldigere denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...