74869340 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Ett par spørsmål før jeg handler her. Først og fremst hvordan blir det med xps, skal de fases ut til fordel for alienware? Og hvordan får man bestilt med de alternativene man vil ha. Jeg kan jo ikke velge fritt i spesifikasjoner på noen av alternatvine på nettsiden. Blir jeg nødt til å ringe? Hvordan er det med rabattkoder om man ringer inn bestillingen? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 hvordan blir det med xps, skal de fases ut til fordel for alienware? nei. Og hvordan får man bestilt med de alternativene man vil ha. Jeg kan jo ikke velge fritt i spesifikasjoner på noen av alternatvine på nettsiden. Blir jeg nødt til å ringe? Hvordan er det med rabattkoder om man ringer inn bestillingen? Alle alternativer er tilgjengelig om du ringer og du kan bruke rabattkoder ved telefonbestilling. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 15 % rabatt nå CDP31KJ4TVC81B Lenke til kommentar
Fordsexcort Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Kan man bruke kupongene ved telefonbestilling?? Det kan man i alle fall ikke i Tyskland. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Kan man bruke kupongene ved telefonbestilling?? Ja. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Skulle prøve å oppgradere driveren til grafikkkortet, men jeg får beskjed om at det ikke ble funnet noen drivere til maskinvaren min. What to do? EDIT: ja, jeg er ikke noe flink på data . EDIT 2: Greide det . EDIT 3: Har nå overklokket den. Bra video PixlFace. Endret 22. mai 2008 av nypis Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Da er det kanskje en ide å legge ut løsningen? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Da er det kanskje en ide å legge ut løsningen? Hehe, ja. Det er sikkert ganske åpenbart for mange brukere hva du må gjøre for å oppdatere driverne, men ikke for meg . Jeg lastet ned denne driveren fra denne siden: http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=16152. Da jeg kjørte den da funket det ikke. Så lastet jeg ned Modded INF filen fra samme side. Denne kopierte jeg inn i den andre filen som jeg lastet ned og prøvde i sted, og fikk et valg om å erstatte en fil med samme navn(INF-eller noe). Jeg svarte ja, og så kjørte jeg setupen på nytt. Fungerte helt perfekt, så nå har jeg klokket GPUen. Tusen takk for gode videoer PixlFace. Endret 22. mai 2008 av nypis Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 no problem . . Kan si det slik at du er ikke den eneste som ikke klarte og oppgradere driveren md det første. . Fått masevis av mailer på hvordan man gjør det og svaret er alltid det samme; bruk INF fila som ligger på siden, instruksjoner der. Lenke til kommentar
74869340 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hvordan er forresten ytelsen med 3 gb minne? kjenner at jeg får vondt i hele kroppen av å se usymetrisk minne, men jeg må jo konkludere med at dell vet hva de gjør, må jeg ikke? Så er det like raskt som dual channel? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Det med usymetrisk minne har jeg også lurt på? Selvsagt er f.eks 4 GB bedre enn 3 GB. Men tenker altså på det at de to minnebrikkene har forskjellig størrelse. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Minnebrikkene må være identiske til en viss grad, i hvertfall samme størrelse, for å få de kjørt i dual channel. Nå er tilfellet det at ytelsesforbedringen med dual channel kontra uten er svært liten og i likhet med en del andre hypede ytelsesparametre noe du sannsynligvis ikke vil legge merke til ved daglig bruk. Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 er rabatt koder ulovlige eller er det dell som gir de ut med fri vilje Lenke til kommentar
Kingleverpostei Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Det er nokk dell som har et salgstriks. Lenke til kommentar
Chriskart11 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Dell gir ut disse selv! Gleder meg enormt til å ta i bruk laptopen nå, bestilte 18. Mai så det tar vel fortsatt litt tid.. Litt spent på tykkelsen av skjermen, da jeg regner med at det ikke var noe LED jeg fikk kjøpt (1440 x 900). Håper også jeg får en skjerm som er skikkelig i orden, uten å måtte strule med "grainy" greiene til Samsung.. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Hører noen klager på Samsung-skjermene. Hvordan ser jeg hvilken skjerm jeg har når jeg får maskinen? Og hvis jeg har Samsung, har jeg da noen grunn til og klage på dette? Dell burde jo ta disse ut av produksjon hvis de er så dårlige som noen sier. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Det er en stund siden dette temaet var oppe, men jeg mener du må ta av dekselet rundt skjermen og se produsentnavnet stå påtrykt selve panelet ett sted. Du kan ikke klage på å ha fått ett panel av denne typen, men du kan benytte deg av angreretten, bestille på nytt og håpe at du er heldigere denne gangen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Ja da sitter den på fanget! Bestilte 06mai og fikk den idag Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Sjekket tracking-siden til Schenker igjen idag. Der står det "AWAITING CUSTOMER AGREEMENT". Jeg skjønner at jeg (egentlig mamma, står i hennes navn) må gjøre en slags avtale. Men om hva? Kanskje mamma har fått en mail ho ikke har sett. Hmm. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 jeg regner med Schenker vil ta kontakt om kort tid, men for å være sikker kan du ringe dem og spørre om stoda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå