Opelduude Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Ja, min har hvertfall ingen problemer med CSS. http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=dhs Hvilken av de versjonene har du da? Har (Product)Red versjonen, den til ca 9500,- Drar CSS stabilt på 100 - 200 FPS med laderen i. Uten laderen på mellom 30 - 100 FPS. Det hørtes bra ut Er ute etter en bærbar pc som funker som en stasjonær så da er den riktig og velge? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg bruker min som stasjonær, og jeg synes at den funker bra, så ja, dette er nok riktig PC å velge, så sant du ikke trenger en 17" som er umulig å drasse med seg. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Jeg bruker min som stasjonær, og jeg synes at den funker bra, så ja, dette er nok riktig PC å velge, så sant du ikke trenger en 17" som er umulig å drasse med seg. Jeg klarer meg fint med en 15" Har vurdert en stasjonær pc også men har funnet ut av det er mer praktisk med en bærbar for da kan jeg sitte hvor jeg vil og spille css. Har hørt det er noe som kan smelte inni den boksen i ladern mellom stikk-kontakta og pc-en, har dell fiksa det? EDIT: Hvordan er vameutviklinga og vifestøyen på denne pc-en da? Endret 18. mai 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hvordan er vameutviklinga og vifestøyen på denne pc-en da?Min kan av og til bli ganske varm til venstre for touchpaden, altså der harddisken ligger (7200rpm). Viftestøyen er ingenting å klage på. Har dog ikke brukt den til spilling enda; kun surfing, film og musikk. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hei. Leste et sted i denne tråden om at det går an og gjøre noen instillinger slik at Vista ikke trekker mer ressurser enn XP? Fant ikke det innlegget igjen, men er det noen som vet hva jeg mener? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Det tar litt mer men det er mulig og slå av de fleste effektene som slower vista ned. . Blir ikk like raskt som xp men raskere enn vanlig vista. Men det har fortsatt alle bugsa og feilene Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hei. Leste et sted i denne tråden om at det går an og gjøre noen instillinger slik at Vista ikke trekker mer ressurser enn XP? Fant ikke det innlegget igjen, men er det noen som vet hva jeg mener? Det er ikke teknisk mulig. Men du kan slå av Aero-skinnet som gir de fancy vindus-effektene, dette vil spare noe maskinresursser. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Ok, takk for svar. Hvordan slår man av Aero skinnet da? Og en ting til.. Gjør SP 1 Vista mer stabilt? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Og en ting til.. Gjør SP 1 Vista mer stabilt? Det påstås så. For å slå av Aero, høyreklikk på skrivebordet og velg Tilpass. Gå på Vindusfarge og utseende, trykk "åpne egenskaper for klassisk utseende... osv", og velg Windows Standard (gjelder norsk Vista, har du engelsk klarer du sikkert å oversette selv) Når du er inne på Tilpass-menyen kan du også trykke på Tema og velge Windows Standard tema der. Endret 19. mai 2008 av ventle Lenke til kommentar
Kingleverpostei Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg kom hjem fra skolen og sjekka eposten, men ikke noe nytt fra dell så går jeg in på ordrestatus og gjett hvem som lagde hull i taket? Endelig va den kommet på fase.3, håper bare den ikke blir der like lenge som på fase.2. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor lenge stod din i fase 2 da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hvilken edtimerte leveringdato hadde du i fase 2 Kingleverpostei? Når bestilte du? Lenke til kommentar
Kingleverpostei Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg bestilte den 9.mai og har estimert den 29. Jeg vet ikke hvor lenge min stod i fase.2 siden jeg dro til hytten timen etter jeg bestilte så jeg så aldri når den endret seg til fase.2, men jeg tipper den stod i ca 7-8 dager.Siden det var helg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Yay. Da er det vel bare snakk om et par-tre dager til min og kommer i fase 3. Jeg bestilte 12. mai og har estimert leveringsdato 2. juni.. Lenke til kommentar
Kingleverpostei Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 OI. no gikk det fort , er allerede i fase.4 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hva var Fase 3? Bygging? Og fase 4 er sending eller? Lenke til kommentar
Kingleverpostei Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 jep. fase.4 klargjøring før levering: Ferdige systemer legges i esker sammen med mus, tastatur, stromledninger og dokumentasjon. Eskene forsegles, og leveranseforberedelsen er ferdig. (Leveranseforberedelsen er normalt ferdig innen en dag etter at produksjonen er ferdig, men storre bestillinger og bestillinger som krever spesialhandtering, kan ta lengre tid.) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Noen her som gidder å skrive noen positive og negative sider med denne pc-en, vurderer sterkt å bestille den siden jeg får nesten 2000 kr i rabatt. EDIT: Klarer pc-en og dra cod4? Trenger ikke å kjøre på fult men så lenge det funker. Endret 19. mai 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor finner du 2000 i rabatt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Den drar (etter hva jeg har hørt) COD4 uten problemer, men den kan slite litt med Crysis. Den kan visstnok klare Crysis på low settings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå