hans94 Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) jeg gjorde det og det gikk fint. . Takk for svar PixlFace Er det noen vits i å gjøre dette? Er det noe jeg bør gjøre i forkant? Blir PC-en raskere? Takk for all hjelp! litt vits. . blir litt kjappere. i forkant bør u kanskje lagre instalasjonsfilene til de programmene du har instalert nå så slipper du og lete etterpå. . Men jeg har jo instalasjonsfilene på de cd'ene som fulgte med? Så trenger jeg det da? eventuelt kan jeg lagre de på en ekstern harddisk da eller? Vil man i det hele tatt kjenne forskjell? Takk for all hjelp! tenker på programmer du har skaffet og intalert nå, som msn, lasteprogram, firefox/safari(?) o.l bare noe jeg gjør for og slippe og skanne nettet etterpå etter alle instalasjonsfilene jeg trenger. . Åja beklager misforstod :!: Men har et dumt spørsmål.. Hvor blir det av internettet når man reinstallerer Vista på nytt? Takk for hjelpen PixlFace! Endret 9. mai 2008 av hrNOR Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 hehe, mener med det du skriver ang internett da? det skal da vel være dær det bruker å være.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 blir internett brte da? bare for og klarere: når jeg nevner firefox og safari er dette om du foretrekker disse fremfor explorer. . Iexplorer er der etter man reinstelerer vista. . Lenke til kommentar
pc-slave Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 PLEIER DET OG KOMME EN 15% KUPONG I måneden eller er det bare noen få ganger i året Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Er det mye styr å gjøre det? Burde jeg vente med å reinstallere til 30 dagers prøven av Mcafee er over? Takk for all hjelp! Endret 10. mai 2008 av hrNOR Lenke til kommentar
Teig Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Er noe forvirret her, hvis jeg velger 4GB RAM istedet for 3GB, må jeg da oppgradere noen andre komponenter på maskinen? Leste at noen skrev noe om 16bit? Eller har det ikke noe å si? Edit: var visst noe med Vista64 og ikke 16bit...? Endret 9. mai 2008 av hakhag Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Er noe forvirret her, hvis jeg velger 4GB RAM istedet for 3GB, må jeg da oppgradere noen andre komponenter på maskinen? Leste at noen skrev noe om 16bit? Eller har det ikke noe å si? Edit: var visst noe med Vista64 og ikke 16bit...? Jepp for full utnyttelse av 4gb minne kreves 64bit Vista Lenke til kommentar
Fordsexcort Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg fikk beskjed på tlf om at vista 32 bit også brukte all rammen, men kunne ikke vise den. Det dumme er at han ikke kunne tilby vista 64bit. Er64 bit vista bedre enn 32 på noen annen måte? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Er noe forvirret her, hvis jeg velger 4GB RAM istedet for 3GB, må jeg da oppgradere noen andre komponenter på maskinen? Leste at noen skrev noe om 16bit? Eller har det ikke noe å si? Edit: var visst noe med Vista64 og ikke 16bit...? Nei, du må ikke bytte ut noen komponenter om du velger 4 gb. men du kan oppgradere os'et, til vista 64bit versionen. denne er kraftigere og vil derme kunne bruke alle de 4 gb ram du evt kjøper. . ikke no med 16 bit nei Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Men husk at x64 har noe dårligere driverstøtte enn 32bit, så det kan by på litt hodebry ved enkelte annledninger. De 3gb med ram som 32bit jobber med er som oftes mer enn nok. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Er det mye styr å gjøre det?Burde jeg vente med å reinstallere til 30 dagers prøven av Mcafee er over? Takk for all hjelp! Nei, synes mcafee er et rimelig ressurs sulten virus program. Jeg vil heller anbefale nod32 eller avg 8 istede. Virker som du lurer på det meste man kan lure på hrnor. Er like greit å bare prøve seg frem, så tar man eventuelle problemer etterhvert som de kommer. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Ksn støtte forslaget om avg 8. . et prog man har instalert som gjør jobben og man merker nesten ikke noe til det. . Meget bra. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Hvor stor forkjell er det i ytelse på 2,10 og 2,4 GHz prosessorene? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg fikk beskjed på tlf om at vista 32 bit også brukte all rammen, men kunne ikke vise den. Det dumme er at han ikke kunne tilby vista 64bit. Er64 bit vista bedre enn 32 på noen annen måte? Intallerer du Vista Service Pack 1 får du tilgang til alle 4GB, selv på et 32-bits system Lenke til kommentar
Fordsexcort Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Fikk nytt tilbud nå. 9080,- er bra pris for dette synes jeg. I tillegg skulle selger prøve å få mere med i pakken til tirsdag. Hvem sa at tyskere ikke var samarbeidsvillige? t9300 4gb ram 1440X900 elns skjerm 8600m gt Targus xps bæreveske 3 års ulykkesforsikring Vista 32(:S) premium 320gb 5400rpm 9celles batteri Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Fikk nytt tilbud nå. 9080,- er bra pris for dette synes jeg. I tillegg skulle selger prøve å få mere med i pakken til tirsdag. Hvem sa at tyskere ikke var samarbeidsvillige?Bestiller du fra Dell i Tyskland? Lenke til kommentar
Fordsexcort Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Ja, bor og jobber her frem til juni.. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Okai. Begynte å lure på om det gikk ann å bestille fra dell.de og få den tilsendt til Norge. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Bestilte denne jeg, den er bra nok til nettsurfing, og vanlig musikk og se på litt film denne? Artikkel Beskrivelse Base Intel® Core™ 2 Duo Processor T5750 (2.00 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2 cache) Minne 3072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1x2048+1x1024] Tastatur Norsk innebygd tastatur (QWERTY) Grafikkort NVIDIA® GeForce™ Go 8400M GS med 128 MB dedikert grafikkminne Harddisk 250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk Operativsystem Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk Modem Ikke modem Optisk stasjon Fast 8x DVD+/-RW slank stasjon med innstikksplass, inkludert programvare Trådløs tilkobling Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-kort - Europa - Core 2 Duo Processors Leveringsdokumenter Norsk dokumentasjon og europeisk strømledning - 3 pinner Gedis Bundle-referanse N05X5304 Microsoft-programvare Microsoft® Works 9.0 - Norwegian Standard Garanti 1 års XPS Premium Warranty Support - ringeprioritet og støtte på stedet Support Tjenester Standardgaranti - 1 års XPS Premium Hardware Support (inkl. spill- og på stedet-støtte) Sikkerhetsprogramvare Ingen sikkerhetsprogram/antivirusbeskyttelse - norsk Strømforsyning 90-watts AC-adapter - 3-pinners Bluetooth Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-modul (opptil 3 Mbps) med Enhanced Data rate - Eur Bestillingsinformasjon Bestilling av Inspiron - Norge Primærbatteri 6-cellers primært litiumionbatteri (56 W/t) Bærevesker Ingen bæreveske Biometric Identification Biometrisk fingeravtrykksleser med SVART preg Systemmedia Ressurs-DVD (feilsøkingsprogrammer og drivere) Fargevalg 2,0 megapikslers kamera og Midnight Blue for CCFL-skjerm Accidental Damage Support Intet valgt TV-tunere Dell™ reisefjernkontroll Dells Internett-bestilling Dells Internett bestilling LCD 15,4" Widescreen™ WXGA (1280x800) TFT-skjerm (220 nit) med TrueLife™ rundt 7000kr Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) haha. . den PC-en der kan du spille spill med mann.. mer enn bra nok til alt av film musikk og mange spill.. Endret 11. mai 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå