Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

T8300 bør være mer enn kraftig nok for alle dagens spill. Ytelsesforskjellen, i ren prosessorkraft, vil i verste fall være maks 10% i T9300s favør. I spill vil den være langt mindre ettersom systemet som helhet, og særlig skjermkortet, spiller inn på ytelsen. Jeg tror ikke det er merkbar, kanskje ikke engang målbar, forskjell mellom T8300 og T9300 i spill.

Lenke til kommentar

Så du anser sjansen for at verdens tredje største laptop-leverandør kommer til å svindle deg ved å kreve inn betalingen uten å sende ut noen maskin, er større enn sjansen for at ett hvilket som helst firma som er villig til å sende deg varer i postoppkrav sender deg en pakke fiskeslo?

Lenke til kommentar
Dummeste.. Tror ikke at Dell kommer til å lure deg ;) haha

 

Si det til forelda mine, du.... :hrm:

 

Finn frem noen avisartikler om dell, be dem surfe litt rundt på Dell sine sider eller hør med andre venner eller i familien som bruker Dell enten privat eller på jobb. Det funket for meg :-). Men de burde da vite hva og hvem Dell er .

Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen, noen som vet hvorfor er LED-skjermen tilgjengelig på 1330 men ikke på 1530?

I USA kan man velge en slik skjerm på 1530.

 

Noen som har god peiling på forskjellen mellom en vanlig TFT og en LED LCD-skjerm? Bedre belyst skjerm for mindre strøm vet jeg, noe mer..?

 

Og en ting til, er det noen grunn til at man ikke kan velge 320 GB hd til m1530 som begynner på 8,290,-? Kan man få det dersom man bestiller på tlf?

 

 

Håper noen vil svare meg :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...