a7x Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Kjetil91: Sjekk denne siden : http://www.notebookcheck.net/Comparison-of...ards.130.0.html Sammenligner grafikk kort i bærbare.. virker som at HD 3650 er en smule bedre enn 8600M GT, men vet ikke om det kortet passer i pcen.. Edit: Gå ned på "Class 2" Endret 3. mai 2008 av a7x Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Takk takk. Går ut ifra at Class 2 er for baæbare da. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Accidental Support er vel ikke dekket av Forbrukerkjøps loven? Da hadde vel alle sølt kaffe over alt de eide hver dag, eller hva? Kanskje dere tenker på XPS Support..? Hmm.. Les gjerne igjennom både innlegget du siterer og de siste sidene av diskusjonen. Accidental Support er ikke nevnt en eneste gang i mitt innlegg, derimot snakker jeg om Premium Warranty Support som såvidt jeg kan forstå ikke dekker mer enn den norske forbrukerkjøpsloven. At Accidental Support er dekket av forbrukerkjøpsloven er det ingen som har hevdet enda. Endret 3. mai 2008 av ventle Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Er det noen som vet hvilke skjermkort som passer inn i denne maskinen, som selvfølgelig er bedre enn 8600GT? Det er per dags dato ingen bedre skjermkort tilgjengelige for denne maskinen (MXM II-kort). Lenke til kommentar
OOllii Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Les gjerne igjennom både innlegget du siterer og de siste sidene av diskusjonen. Accidental Support er ikke nevnt en eneste gang i mitt innlegg, derimot snakker jeg om Premium Warranty Support som såvidt jeg kan forstå ikke dekker mer enn den norske forbrukerkjøpsloven. At Accidental Support er dekket av forbrukerkjøpsloven er det ingen som har hevdet enda. Tror jeg blandet litt ord og litt av hvert. Hvis det er slik at Dell mener at hvis skjermkortet blir defekt etter 2 dager så er det forbruker sin skyld så er det helt for jævlig så lenge man ikke har tuklet med pcen? Hmm forvirret jeg nå. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Det virker i hvertfall som om det er det selgeren som blir sitert litt lenger oppe her påstår. Men forbrukerkjøpsloven er klinkende klar på at dette har selger plikt til å ordne opp i under hele den fem år lange reklamasjonstiden, så lenge mangelen ikke er påført av brukeren eller en tredjepart (går inn under det punktet i Fkjl der en mangel defineres som at "varen ikke har den holdbarhet kjøper må kunne forvente"). Endret 4. mai 2008 av ventle Lenke til kommentar
a7x Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Er det noe poeng i å beholde Google Desktop? Og Windows Mobeile Device Center? Hvilke programmer som fulgte med er helt unødvendige? Merket f.eks at Quickset ikke er noe vits i å beholde.. =) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Quickset er vel ett av programmene det faktisk er vits i å beholde... uten dette fungerer vel ikke diverse hurtigtaster/medieknapper rundt om på maskinen? Lenke til kommentar
a7x Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Prøvde å avslutte det, gikk fortsatt an å skru ned lyden og stille på lyset, og det andre greiene, men det kom ikke noe bilde.. Hva er Google Desktop? Er det bare den dingsen du kan ha på høyre side for å vise klokke o.l, eller er det noe nyttig i det? =P Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Google Desktop er ett program for å søke etter filer på harddisken. Om det er nyttig eller ikke kommer an på om du bruker det... Lenke til kommentar
Anaconda1985 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Tror definitivt jeg kommer til å kjøpe denne maskinen, venter bare på en 15% kupong Lurer på en ting, hvorfor er LED-skjermen tilgjengelig på 1330 men ikke på 1530? I USA kan man velge en slik skjerm på 1530. Noen som har god peiling på forskjellen? Bedre belyst skjerm for mindre strøm vet jeg, noe mer..? Og en ting til (ble visst to...), er det noen grunn til at man ikke kan velge 320 GB hd til m1530 som begynner på 8,290,-? Kan man få det dersom man bestiller på tlf? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
cari Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Bestilte denne igår. Betalte med visa.. Har fremdeles ikke startet på produksjon den er i fase2, har sett på mange andre her at det ofte har gått fort, stemmer det ? Isåfall har jeg allerede blitt utålmodig hahahah Lenke til kommentar
tucoz Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Bestilte denne igår. Betalte med visa.. Har fremdeles ikke startet på produksjon den er i fase2, har sett på mange andre her at det ofte har gått fort, stemmer det ? Isåfall har jeg allerede blitt utålmodig hahahah Jeg bestillte min (og betalte med visa) den 24/4 og fikk da vite at den ville være levert før eller på 28/5. Heldigvis får jeg min levert hjem idag. Får håpe du får din levert fort du og. Lenke til kommentar
cari Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Bestilte denne igår. Betalte med visa.. Har fremdeles ikke startet på produksjon den er i fase2, har sett på mange andre her at det ofte har gått fort, stemmer det ? Isåfall har jeg allerede blitt utålmodig hahahah Jeg bestillte min (og betalte med visa) den 24/4 og fikk da vite at den ville være levert før eller på 28/5. Heldigvis får jeg min levert hjem idag. Får håpe du får din levert fort du og. Ja min står også på 28/5... Håper det går fort Nå har jeg solgt gamlemaskina mi så er kjedelig å få noen dager uten pc! uff.... Lenke til kommentar
OOllii Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Bestilte denne igår. Betalte med visa.. Har fremdeles ikke startet på produksjon den er i fase2, har sett på mange andre her at det ofte har gått fort, stemmer det ? Isåfall har jeg allerede blitt utålmodig hahahah Jeg bestillte min (og betalte med visa) den 24/4 og fikk da vite at den ville være levert før eller på 28/5. Heldigvis får jeg min levert hjem idag. Får håpe du får din levert fort du og. Ja min står også på 28/5... Håper det går fort Nå har jeg solgt gamlemaskina mi så er kjedelig å få noen dager uten pc! uff.... Jeg bestile min 30/4 og allerede 2/5 var den i Fase 5. Nå er den i København (Copenhagen) og etter det har jeg ikke sett noen endringer på hvor den befinner seg. Det står at jeg får pcen 8/5, men hadde håpet at jeg kunne få den allerede i morgen eller på Onsdag. Noen som vet hvor lang tid det tar fra København til Oslo (Alnabru) ? Lenke til kommentar
tucoz Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar fra København til Oslo (Alnabru) ? Min var i København 30/4 og Alnabru 2/5. Så det skal ikke ta så lang tid. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg bestile min 27.04 og fikk estimert 30.05 som er laang tid, men nå kommer de å leverer den i kveld. Gleder meg Lenke til kommentar
cari Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 bestilte min igår og det står faktisk 23/5.... bestilte kun med standard specc, ikke noe spes skjerm eller grafikk. Lenke til kommentar
OOllii Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar fra København til Oslo (Alnabru) ? Min var i København 30/4 og Alnabru 2/5. Så det skal ikke ta så lang tid. Ååå Min ETA var først 7/5, så 8/5 (igår) og i dag ble den oppdatert : Schenker Copenhagen ETA:9/5 Hvorfor tar det så lang tid? Den er jo pakket inn og klar til å dra :( Lenke til kommentar
swic Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Bestilte min pc 27/04 og fikk estimert leveringsdato 30/5. Men nå er den kommet til copenhagen og ETA er 08/05!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå