Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, at de ikke har 1400*900 til vanlig!! :realmad:

Det må vel øke salget mye viss en kan velge en 1400*900 skjerm(eller mer), siden de fleste vil ha høy oppløsning?? Da velger heller folk, vostro, inspirion, eller andre serier som er langt i fra så dyre, og da må vel de "tape" penger i iforhold til det de kunne ha tjent med XPS`en??

Ble litt sint her nå :p

Edit: Av sinnegrunner forbeholder jeg skriveleifer..

Endret av Sempron
Lenke til kommentar
Nei de fjernet det igjen...Har vel i grunnen ingen anelse om hvorfor de gjorde nettopp dette..tilbudet sto i 1-2 dager tror jeg. Fikk også 15% på rabattkode i tillegg til de vanlige 800 kr som var i avslag hos dell. Sparte meg i alt for 3000 kr =))

1600*1200 er jo på plass januar , februar........

de har vertfall fått de i Usa:P

men men:P

Lenke til kommentar

Hehe helt enig ;) Regner med at de bare fikk inn et lite lager med 1440x900 skjermene..ellers burde de så klart hatt disse som alternativ i dag også. Hadde det ikke vært for at jeg fikk med meg den skjermen for en uke tilbake hadde jeg nok ikke bestilt maskin enda. Følte meg bare nødt til å slå til der og da mens rabattkoden også gjaldt. Min maskin er forventet levert 17januar. Blir noen tunge uker å vente ;p

Lenke til kommentar
Det koster min også PixlFace, men er du sikker på at den du tenker på ikke er den som er på tilbud nå? Fordi hvis du ser på den, så koster den egentlig 11000, men man får 1500 kroner i rabatt. Denne rabatten gjelder likevel kun til 9. januar, så etter det må man betale mer for de dsamme specsa...

har planer om og kjøpe den før 9. jan med eller uten LED...

Lenke til kommentar
Da blir det 9cellers vis det blir aktuelt :) Skal for det meste brukes på skolen, så god betteritid er ganske vesentlig..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da er min XPS 1530 under produksjon =))

Spesifikasjoner:

- Core 2 Duo T7500-prosessor 2,20 GHz

- 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM

- NVIDIA® GeForce Go 8600M GT with 256MB

- 250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

- Fixed 8x DVD+/-RW Slim Slot Load drive

- Intel Pro Wireless 3945 802.11a/b/g Mini-kort

- Primary 6-cell Lithium-Ion Battery

- Biometrisk fingeravtrykksleser

- 2.0 mega pixel Camera & Crimson Red

- 15.4" Widescreen WXGA+ (1440x900) TFT Display with TrueLife

Total sum: 10393

Klarte ikke vente til LED skjermen kommer ettersom jeg er ganske avhengig av maskinen i Januar. Med 1440x900 oppløsning klarer jeg meg utmerket =))

Det er 1200*800 oppløsing på den ;) Er det ikke? Ble litt usikker siden det sto i spessa :ermm:

får bare med 1200*800 oppløsning nå ja.. er inne å ser nå på dell.no, men får ikke opp andre skjermoppløsninger enn dette. Nei jeg skal vente ;) Er ikke så lenge til det kommer heller (om vi skal tru det som står på dell forumet.)

Lenke til kommentar
hvor stod det GDDR3?

uansett vil det gi en relativt fin økning i ytelsen på 1530, 1330 vet jeg ikke

Det står at det er DDR3 her under informasjonen.

Slik jeg vil ha PCen koster den bare 10380 kr, hvis jeg venter til etter ferien vil jeg kunne få den med bedre skjerm til under 11000? Og hvor lenge blir det til det kommer?

Endret av PaperMario
Lenke til kommentar
hvor stod det GDDR3?

Slik jeg vil ha PCen koster den bare 10380 kr, hvis jeg venter til etter ferien vil jeg kunne få den med bedre skjerm til under 11000? Og hvor lenge blir det til det kommer?

ifølge det jeg fant ut på dell forumet så vil LED skjerm og høyere oppløsning komme i januar/februar. Kan hende det tar litt lengere tid før det kommer til Norge, men om jeg sier 2-3 mnd så er nok ikke det så langt ifra sannheten

Lenke til kommentar
hvor stod det GDDR3?

ifølge det jeg fant ut på dell forumet så vil LED skjerm og høyere oppløsning komme i januar/februar. Kan hende det tar litt lengere tid før det kommer til Norge, men om jeg sier 2-3 mnd så er nok ikke det så langt ifra sannheten

da sier jeg fuck LED... trenger PC-en i jan pga skole så det blir uaktuelt.. skal bruke sekundær skjerm til film osv så det er det det blir til..

Lenke til kommentar
Har mann brukt for høyere oppløsning om en bare sitter å nerder disksusjon.no og innimellom spiller BF2? :p

Neppe.

Jeg ville uansett aldri hatt noe under 1400x1050, men dette er mer en smaks- og ikke minst vanesak, jeg liker ganske enkelt at ting blir litt mindre slik at det er plass til mer på skjermen.

Lenke til kommentar

Denne PCn; Med 8600 GT og 2,2 GHZ 4 mb cache minne... + 2gb minne; Vill dette være en god gaming PC? Vurderer å sende inn min 1330 nå; Tror jeg trenger en litt sterkere PC...

DEn er helt konge... mye mindre enn den ser ut på bilde osv; men tror jeg trenger noe kraftigere...

Lenke til kommentar
Hmmm, vis ikke 1440*900 eller mer kommer innen midten av januar, så blir det 1200*800 :)

Skal for det meste brukes til internett og skole arbeid.

som sagt tidligere kommer jeg til og ha en 22" ved siden av som støtter mye hyere oppløsning så mer enn 1248*800 trenger jeg ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...