Carman Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) alså. er helt greit at han er homo. men jeg fikk en forståelse av at han både har blitt sugd av både menn og damer. og ar han likte mannen best... Og det er ikke noe galt i å vere homofil... eller bifil for den sags skyld... Bare spør hva JD_Scrubs syntes om det... regener med han ikke syntes at det er noe som helst galt i å ver homofil... bilde hans sier i alle fall mye om det.. Endret 5. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Avatren min jo! Edit : Da leste jeg teksta også! Ja, altså, ekke no galt i det? er selv Hetro så det synger, men det er 2007, må da få gjøre som man vil, er jo ikke jeg som får salamien i munn. Endret 5. januar 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som har sett shortbus? ja ... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hva med den? (shortbus) Endret 5. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er om en deprimert homo og ei sexolog som ikke kan få orgasme. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det forklarer alt..... Tror jeg... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er ikke noen form for sensur i filmen. Maaaasse homsesex . . triste greier... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Har bare en ting/smiley å si/skrive...: Neida... ^^, Dette er hva jeg har å si/skrive et uttrykk som så og si er som dissse sammen... i rekkefølge.. Edit: Men etter det, hadde jeg sikkert fått latterkrampe.. Endret 5. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Gjest Den anonyme selvsugeren Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg klarer å suge meg selv, men jeg gjør det ikke ofte. Får vondt i brystet av å bøye meg så fælt, og når du i tillegg skal dra forhuden opp og ned med kjeften blir det ganske ukomfortabelt. Jeg syns også at selve følelsen drukner litt i det at man føler en snopp i munnen også. Ganske vanskelig å få orgasme i en så ubehagelig stilling, men det er jammen meg tilfredstillende. Jeg er hetero, forresten. Har ikke noe imot homser da. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Avatren min jo! Edit : Da leste jeg teksta også! Ja, altså, ekke no galt i det? er selv Hetro så det synger, men det er 2007, må da få gjøre som man vil, er jo ikke jeg som får salamien i munn. Er det? Folk bør fortsatt få gjøre som de vil da Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 spørsmålet er enkelt... hvordan kan man suge seg selv? Enkelt det, Yoga er tingen. Da er ingenting umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg