chrlod Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Hei Som tittelen sier har jeg problemer med kommandobasert programvare. Nåt jeg prøver å starte slike programmer blinker det sorte kommandovinduet et brøkdels sekund før det forsvinner. Hva må jeg gjøre før å få brukt slike programmer? OS: Vista Endret 28. august 2007 av chrlod Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 start cmd først og start programma derfrå. viss du startar dei direkte med programfila vil dei forsvinne av seg sjøl i dei fleste tilfeller.. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Når jeg starter via cmd, bruker jeg START kommandoen da? I såfall gir dette samme resultat som å starte med programfila. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 - Gå inn i cmd - navigér deg frem til mappen med filen/programmer - skriv filnavnet (program.exe) og trykk enter Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg må innrømme at jeg ikke er den stødigste personen i cmd, så jeg forstod ikke helt hva du mente med navigér. Forstår jeg rett hvis jeg bruker: 'START C:/mappe/mappe/program.exe' ? Eller er jeg helt på villspor nå? I tillfellet var det det jeg nettopp gjorde, noe som gav samme resultet som å klikke på programfila. EDIT: Tusen takk for raske svar! Endret 28. august 2007 av chrlod Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 du trenger ikkje skrive start. skriv kun C:/mappe/mappe/program.exe Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 OK, da var problemet fikst... Tusen hjertelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå