nextri Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 ENDELIG ALLE!!! Last ned Steam 2.0 og CS 1.6 på nextri.com Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 http://www.fileshack.com/steam.x Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Må vel ha bredbånd/adsl for å hente ned/teste? Venter fortsatt på NGT.... Kaptein_S Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Du burde ha Adsl eller Bredbånd for å bruke steam, for det du streamer spillet (på samme måtte sokm med sanger, video) pg da må du ha rask internett... Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Du burde ha Adsl eller Bredbånd for å bruke steam, for det du streamer spillet (på samme måtte sokm med sanger, video) pg da må du ha rask internett... ADSL ELLER bredbånd faktisk... Virker som et saue- opplegg uansett Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hender jo ingenting når man starter opp denne steam-greien. Som vanlig...... Skiten virker ikke........ Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 The Counter-Strike and Team Fortress communities have maxed out the Steam 2.0 beta servers, resulting in the temporarily suspension of admission to the beta as more content servers are put online. The current Steam content servers offer over 500 megabits of bandwidth, all of which the community is consuming right now. Med andre ord, den ble sluppet, og den fungerte. Men serverene som hostet dette hadde ikke nok båndbredde til å serve mer. Så jeg regner med at det blir sluppet igjen om et par dager , men hva vet vel jeg? :wink: Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Når jeg tenker over det så må de jo være helteite der borte når de tror en 500mbits linje er nok. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Steam er tåpelig! Jeg vil ha vanlig nedlasting av 1.6 Beta! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Steam må være noe av det mest tåpelige jeg har vært borti, buggete og bare tull med det. Og jeg er ikke den eneste som hater det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå