tomsi42 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Var ute og testet ny-optikken i dag og vandret litt langs Akerselven (Nydalen) etter jobb. Veldig skarpt lys som et tegn på at høsten er på vei... Exif: 1/400s, f/11, 30mm, ISO 200 Tom Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Fersk som jeg er; hvorfor iso200 dersom lyset er såpass skarpt? Så du kunne blende ned? OT Har ikke vært på Nydalen, men dette lignet fælt på Thorsov. Dersom du går lenger ned mot Waldermars salonger(?) er det mye fint å knipse. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Ja, ISO 200 gir litt mer rom for å blende ned, og jeg får fornuftige lukkertider i skyggen også. Det er slike steder langs nesten hele Akerselva. Du kan starte fra Maridalsvannet og følge elven helt ned Oslo Plaza - det er en lang dags fototur med utrolig mange fine motiver. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har ofte vandret samme sted, men aldri med kamera. Det har jeg ofte angret på. Synes dette bildet viser utmerket hvordan det ser ut der, og er et fint dokument over Nydalens velholdte og restaurerte byggverk fra den tiden landet ble bygget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå