Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal forhuden trekker heeeelt tilbake?

Gjest Gjest_ANONYM_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel normalt at den kan trekkes så langt tilbake at den vrenges og du ikke lenger kan se den, på en måte.

Det er ikke unormalt å ha for trang forhud, heller, dette er ting som kan løses. Anbefaler et aldri så lite legebesøk.

9380063[/snapback]

så man skal kunne trekke den helt tilbake til begynnelsen av hodet?

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Ja, det stemmer. Hvis det viser seg å være umulig, har du for trang forhud.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Ja, det stemmer. Hvis det viser seg å være umulig, har du for trang forhud.

9380114[/snapback]

ah! ok... det gav noen svar.. jeg har ikke turt å dra den helt tilbake i frykt for å ødelegge noeXD

men er det mer nytelse i onaneringen ved å trekke tilbake til hodet?

Lenke til kommentar
Kommer litt ann på hvordan du ser det, men jeg vil tro de fleste får utløsning fortere om du går all the way :p

Men om du klarer å stimulere deg selv til orgasme med en fjær så får du nok sterkere orgasme...

9380159[/snapback]

heh... hvordan gjør man det med en fjær da?

Lenke til kommentar
Vel, tror det er såpass vanskelig at det ikke er vits å svare på :p

Fjær som i del av fugl altså...

9380194[/snapback]

heh... kall meg feig, men jeg blir nesten Redd hver gang jeg prøver å dra forhuden tilbake... hvordan skal jeg gå frem??

Lenke til kommentar
Husker jeg var litt småredd første gangen jeg gjorde det selv...

Antar du er litt ung?

Bare runk og bli kjent med din egen penis er vel det beste rådet jeg kan gi.

9381559[/snapback]

Second that. Alle har vansker med å få forhuden tilbake når dei er mindre. For mange går det nok ikkje før penis er ferdigutvikla. Og mange får panikk og starter med operasjoner and shit. Bare runk jamnleg, så trekk han seg tilbake skal du sjå :)

Lenke til kommentar

men er det mer nytelse i onaneringen ved å trekke tilbake til hodet?

9380137[/snapback]

Vet ikke om nytelsen blir noe annen ved ONANERING, men skal du ha sexuell omgang med en jente anbefaler jeg å se hele penishodet når der er erigert tilstand.

Lenke til kommentar

ja, jeg har nå klart å trekke huden over hodet... og mere til nok... men når jeg slipper huden går den fram igjen! dette i slapp tilstand siden dette var lettest... men da må jeg lure:

"stopper" forhuden bak hodet i stiv tilstand?

Lenke til kommentar
ja, jeg har nå klart å trekke huden over hodet... og mere til nok... men når jeg slipper huden går den fram igjen! dette i slapp tilstand siden dette var lettest... men da må jeg lure:

"stopper" forhuden bak hodet i stiv tilstand?

9400269[/snapback]

Prøv da vel?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...