PaiNKillaH Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Heisann Jeg sliter noe helt sinnsykt. Jeg har et: Asus A7V 133 HK Og en Maxtor 40GB "IDE" harddisk Etter jeg har har formater disken, og skal installere windows 2000 så får jeg en error etter jeg har lagt inn fra 4 start disketter og skal starte med å installere fra Cd-Rom error: cant find ure hard disk push F3 to reboot Jeg fatter ikke dette assa Disken er ikke partisjonert, kun c: på 40GB jumper står i MASTER på disken CD-Rom står på MASTER Cd-Rom og Hdd har en kabel og port hver jeg finner hard disken i dos modus " når jeg boter fra en win98 disk " Noen som har no forklaring på dette ? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Legge inn 98 og så oppgradere installasjonen? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 bruk win 98 boot disk, er litt mer håndterlig da det bare er en. når det blinker a:, skriver du x: (x er stasjoen med cd) cd i386 > winnt.exe, og du er i gang, sjekk om det kan hjelpe, eller boot rett fra cd'n. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Heisann Jeg sliter noe helt sinnsykt. Jeg har et: Asus A7V 133 HK Og en Maxtor 40GB "IDE" harddisk Etter jeg har har formater disken, og skal installere windows 2000 så får jeg en error etter jeg har lagt inn fra 4 start disketter og skal starte med å installere fra Cd-Rom error: cant find ure hard disk push F3 to reboot Jeg fatter ikke dette assa Disken er ikke partisjonert, kun c: på 40GB jumper står i MASTER på disken CD-Rom står på MASTER Cd-Rom og Hdd har en kabel og port hver jeg finner hard disken i dos modus " når jeg boter fra en win98 disk " Noen som har no forklaring på dette ? Installer den på nytt med disk install program. http://www.maxtor.com/en/support/downloads...ast_plus_ii.htm Installasjon på win2000 http://maxtor.custhelp.com/cgi-bin/maxtor....=1&p_faqid=1047 Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg sliter noe helt sinnsykt. Ja, det gjør du...... Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Tusen takk for all infoen Håper jeg får det til nuh scirocco: assa du sliter mer enn meg, jeg disser ihvertfall ikke folk over et forum, det blir "barnehage opplegg ass" so GROW UP! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 scirocco: assa du sliter mer enn meg, jeg disser ihvertfall ikke folk over et forum, det blir "barnehage opplegg ass" so GROW UP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå