Whalecore Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Introduksjonsfilm laget til media førsteklassingene på Åkra VGS. Laget av VG2 Oppgaven var å lage en parodi og i tillegg introdusere hvordan vi har det på media. Vi fikk under en uke på å filme og redigere men jeg syns vi klarte oss fint. Tips på hvordan vi kan gjøre enda kulere kampscener og slosseffekter hadde vært fint. Takk! Endret 25. november 2007 av xantir Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Introduksjonsfilm laget til media førsteklassingene på Åkra VGS. Laget av VG2 BBcxHxaFjKg Oppgaven var å lage en parodi og i tillegg introdusere hvordan vi har det på media. Vi fikk under en uke på å filme og redigere men jeg syns vi klarte oss fint. Tips på hvordan vi kan gjøre enda kulere kampscener og slosseffekter hadde vært fint. Takk! 9380024[/snapback] HAHA! Tidi'! HVa heter den "Bo-chicka-wowwow!" sangen? Den som var helt på slutten når han "SOLBRILLENE MINE!" begynte å synge på chicka-wowwow... Endret 23. september 2007 av ThaDuckMan Lenke til kommentar
BOBBAMONSTER Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Meget bra film, skikkelig morsom Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Gidder du og poste den på ny? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kul film. Veldig bra skuespill! Lurer også noe jævlig på hvor "bow chicka bow wow" kommer fra. Meg og noen kompiser har en veldig intern spøk om den, men ingen aner hvor vi har den fra. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kul film. Veldig bra skuespill! Lurer også noe jævlig på hvor "bow chicka bow wow" kommer fra. Meg og noen kompiser har en veldig intern spøk om den, men ingen aner hvor vi har den fra. Den har du sikkert fra AXE-reklamen^^ Lenke til kommentar
Gene Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Den har du sikkert fra AXE-reklamen^^ Nei, det var en greie lenge før den kom. To år siden eller noe sånnt : O Men jo, det er vel en smule optimistisk å håpe at det ikke var AXE som var opphavet i dette tilfelllet. Fordømt, har lurt på dette lenge nå! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Veldig bra film dette Sangen: Gorillaz - Feel Good Inc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå