Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg har ventet lenge på et skikkelig skate spill, og ikke noe sånn "combo-run" som tony hawk spillene, uten tyngdekraft eller et snev av realisme. Så har nå testa demoen av "skate" som kom, var det idag på xbox live? Har sett litt forsjellig, folk klager på kontroller og kameravinkler ol. Etter å ha testet det, kan jeg bare si at endelig har EA gjort jobben sin. Et bedre skatespill skal du jammen lete lenge etter! For alle oss som har sett diverse skate-filmer opp gjennom tidene, kjenner man fort igjen kameravinkelen og type "Fish-eye" filming. Det er et rett og slett herlig fokus på triks, og synest det fungerer utrolig glimrende hvordan kameraet blir zoomet inn når man f.eks gjør noen triks, eller slider bortover livsfarlige jernstenger. I motsetning til rivalen tony hawk, er det ikke noe enkel affære å utføre triksene, til og med vanlig kickflip skal litt trening til før den sitter, men desto mer herlig når man får en perfekt en etter en vellykket sliding ned langs et rekkverk. Er det første skatespillet som virkelig fokuserer mer på realisme enn skyhøye svev og latterlige combos. Utrolig fett, og kan ikke si annet enn at jeg virkelig gleder med til funnversjonen :=) Kom gjerne med inspill dere andre som har testa demoen også! Endret 28. august 2007 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Så har nå testa demoen av "skate" som kom, var det idag på xbox live? 9379902[/snapback] Den kom vel i forrige uke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 det som er et problem, men en tilvendings sak, med kameravinkel, er avstands bedømmelse.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Likte skate jeg, ganske realistisk og spennende kontroll. Er "gammel" skater selv, hehe. Kameravinkelen trengte kanskje litt tilvenning, men egentlig helt herlig. Liker også at det større utfordringer i å ta triks. Sammenligner her så klart med Tony Hawk-spillene. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er så enig, endelig ett skate-spill for litt mere hard-core skate-fans og ikke bare ett spill for "combo-horene"! Jeg hadde ingen forventninger til dette spillet, og hadde igrunn ikke tenkt å legge ned så mye energi med å finne ut hva dette var for noe, jeg tenkte "nok en THPS-wannabe". Men jeg må spise mine ord der, jeg lastet ned demoen idag og har sikkert spillt den 10 ganger++. Jeg får faktisk ett kick når jeg klarer en bra line og nailer de tricksa jeg vil, for til en forandring, så er det ikke bare hemningsløs banking å trykking på knappene som skal til for å utføre tricksa, du må time riktig, og faktisk øve! Muligheten for å ta opp, redigere og så laste opp egne klipp/lines er også en veldig interessant mulighet som det skal bli spennendes å se om de kommer til å videreutvikle mer. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hmm høres ut som de har fått det til da, gleder meg vanvittig til det kommer en demo på PS3. Skulle komme slutten av måneden her så. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Finnes det ikke nok skate.-tråder nå? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det er vel bare denne og bilde/video-tråden som blir brukt? De andre er vel bare spørsmål/svar-tråder som er blitt besvart... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hva med denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=808388 Blir litt dumt å lage nye tråder om samme spill/demo, bare fordi noen av trådene "forsvinner"... Mener nå jeg... Uansett, skate.-demoen er bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Beklager hvis det er mange av trådene fra før. Jeg forsøkte nå å bruke søk-funksjonen, men gadd ikke bla til side to..så ikke ut som det var så mange av de men, kan ta feil og. jaja skyt meg Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Beklager hvis det er mange av trådene fra før. Jeg forsøkte nå å bruke søk-funksjonen, men gadd ikke bla til side to..så ikke ut som det var så mange av de men, kan ta feil og. jaja skyt meg 9381506[/snapback] Pang! Hehe. Neida. Går sikkert bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå