Gå til innhold

Bruce Springsteen & E-Street Band - Spektrum, 4.12

Hewitt

Anbefalte innlegg

Uansett hvordan de organiserer dette så blir det aldri rettferdig.

Tenk på de som møtte opp utenfor spektrum i går kveld, og som ikke sikret seg billetter...

Jeg logget meg på billettservice.no kl. 09.04 og sikret meg 4 billetter. Begynnte først å lure hvorfor det ikke var mer problematisk å skaffe billettene, men ser nå at det kun var griseflaks :D

9419570[/snapback]

Samme her, er vel 4. gangen jeg er med på Bruce sitt nettkaos, og hadde ca. såder forhåpninger. Telefonene var i praksis stengte, og Billettservice var i praksis nede allerede fra 08:45. Kl 09:05 kom jeg utrolig nok gjennom, og fikk mine 2 billetter. Tenkte akkurat det samme, "denne gangen var det jo greit"... Etterpå var det stengt igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg fikk tak i to ståplassbilletter til Springsteen i Spektrum 4. desember etter først å ha logget inn kl. 09:00:00. Jeg hadde vel et par mislykkede forsøk og skulle bare sende bestilling, men ble brutt. Maskinen stod og hakket ganske lenge og på tredje forsøk gikk alt bra og jeg fikk mine to billetter ca 09:30. Jeg skjønte egentlig ingenting av hvordan det hele foregikk.

Jeg hadde jo ønsket sitteplassbilletter. Hvis det er noen som ville ha byttet ståplass mot sitteplass hadde det vært kjekt. Ikke for alt i verden om jeg selger billettene så det kan dere bare glemme.

Send meg gjerne en melding om hvor du har dine sitteplassbilletter så går det vel an å ordne et bytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...