Gå til innhold

Bruce Springsteen & E-Street Band - Spektrum, 4.12

Hewitt

Anbefalte innlegg

Godnyheter!!

Bruce Springsteen & The E Street Band slipper sitt nyeste album ”Magic” i Norge 1. oktober. Dette er Springsteens første album med The E Street band siden 2002 da de ga ut suksess albumet ”The Rising” som lå på VG lista i hele 13 uker.

I fjor fikk nesten 17.000 elleville fans oppleve et fyrverkeri av en konsert med Springsteen & The Seeger Sessions Band da de gjestet Oslo Spektrum både i mai og oktober. Begge konsertene ble utsolgt på et blunk.

Men i år blir det Springsteen slik vi best kjenner ham sammen med The E Street Band

De kommer til

OSLO SPEKTRUM TIRSDAG 4. DESEMBER kl 19:30

Billettsalget starter mandag 3. september 09.00.

Andre enn meg som vurderer dette sterkt? Billetter blir nok et helvete, dog.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg skal 100 %. Skal stå klar ved datamaskinen klokka 9:00 i morgon (seinare i dag). Går nok for billetten til 500. Skulle eigentleg mest likt å stått, men vil ikkje betala 175 kr. ekstra for det.

Vert for så vidt andre konserten med The Boss på litt over eit år. Han var knallbra sist oktober, men E Street Band vonar eg kjem til å slå Seeger Sessions ned i støvlane.

Endret av Xyril
Lenke til kommentar

Dette lover ikkje bra. Eg hadde ikkje høve til å koma meg på nett før litt over 10, og no er eg omtrent halvvegs i køen etter å ha stått der i 25 minutt.

@Runema: Eg visste eg skulle ha skulka skulen. Panikkanfallet eg fekk når klokka synte 9:00 og eg ikkje hadde høve til å tinga billett var tydelegvis ikkje grunnlaust.

No er det rett før eg tek til tårene.

Edit: Utseld, ja. Eg kjem iallfall til å sitja og trykkja på "beste tilgjengelige" og "søk nå" fram til 12:00, og så med jamne mellomrom resten av dagen og morgondagen med eit lite von at nokon avbestiller. Viss eg ser billettar ute på svartebørsen no, skal hovud rulla.

Endret av Xyril
Lenke til kommentar

Oppdatering.

Etter at jeg fikk en billett - og skulle betale den - så fikk jeg beskjed om at betalingssystemet var nede.

Jeg gikk inn på mine ordrer, og der lå heldigvise reservasjonen.

Jeg mottar ingen bekreftelsesmail - og ringer posten. Der likker nada for henting.

DEt viser seg at min reservasjon nok bare er en 5minuttersreservasjon inne på billettservice, og statusen er nå kansellert.

FUCK OFF sier jeg bare!!

For en farse av et selskap!

Lenke til kommentar
Da er 4 stk. billetter sikret! Kom igjennom på billettservice.no  :)

Ikke sjans å komme igjennom på telefon, så jeg ble overasket over at jeg kom inn såpass kjapt på nettsiden...

:D  :D  :D

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/09/03/510833.html

http://www.side2.no/musikk/article1314674.ece

9416274[/snapback]

Hvordan klarte du det? Hehehe, jeg har sittet på nettet siden kl. 08.00 idag, klarte ikke å skaffe meg så mye som en billett engang :cry: Hva slags billetter fikk du?

Lenke til kommentar
Da er 4 stk. billetter sikret! Kom igjennom på billettservice.no  :)

Ikke sjans å komme igjennom på telefon, så jeg ble overasket over at jeg kom inn såpass kjapt på nettsiden...

:D  :D  :D

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/09/03/510833.html

http://www.side2.no/musikk/article1314674.ece

9416274[/snapback]

Hvordan klarte du det? Hehehe, jeg har sittet på nettet siden kl. 08.00 idag, klarte ikke å skaffe meg så mye som en billett engang :cry: Hva slags billetter fikk du?

9416409[/snapback]

Hadde også problemer et par ganger med at jeg kom inn på å velge antall billetter, men ble kastet ut før jeg fikk betalt.

Tilfeldigheter gjorde at jeg til slutt fant noen stabile sekunder slik at bekreftelsen kom i orden. Fantastisk ettersom jeg ikke brukte mye tid eller resurser for å få tak i billettene... Nå skal jo sant sies at jeg bare har "bruk" for to billetter... Meg og samboeren. :)

Edit: på bekreftelsesmailen står det referansenummeret, samt UNUM.STPL.

Er nok ståplasser som jeg fikk.

Endret av runeMa
Lenke til kommentar

Orket ikke prøve på billetter engang, visste at det kom til å bli utsolgt fort som svint. Håper da endelig at Bruce og E-Street kommer tilbake til Valle Hovin og 40.000 til sommeren, for da kommer jeg :)

Bruce Springsteen (Med E-street Band vel og merke) hører ikke hjemme i Spektrum, akkurat samme som Metallica f.eks

Lenke til kommentar

Latterlig system, ja... skjønner godt at det blir kaos når såpass mange vil ha billetter, men jeg var innom siden rundt 8:30 og allerede da var det begynt med problemer. Når jeg gikk inn igjen 8:50 ble jeg satt i kø... lar de folk holde av plasser før billettsalget åpner? Man burde jo hive ut alle fra siden eller noe slikt 1 minutt før salget starter så ikke noen kan "reservere" en billett.

Flaks for foreldra mine som skal på konserten satt jeg med to maskiner på to forskjellige nettverk for å prøve.

Den ene som stod i kø fra 8:50 kom igjennom 9:20, men da jeg skulle trykke på send så ble jeg satt tilbake til køen, men fra enden av den!

Den andre som ble satt i kø et par minutter over kl. 9 kom igjennom 9:45 og fikk heldigvis da kjøpt 2 stykker.

De burde jo ikke slippe flere inn på siden enn de kan greie å ha der! Tenk at noen som kanskje var tidlig ute og skulle betale ble hivd ut igjen og en som kommer etter de får billettene deres...

Og hva er vitsen med å ha utsalgssteder på postkontorer når ikke de kommer igjennom? De burde da legge opp en prioritet der...

Lenke til kommentar

Og at man reserverte såpass mange billetter til de utenfor Oslo Spektrum er jo også ganske urettferdig for de som ikke bor i Oslo...

Skjønner godt at man kan reservere 500 billetter eller noe slikt dit, men var jo snakk om 1 km kø og har ikke hørt om så altfor mange derfra som gikk tomhendte.

Lenke til kommentar
Er helt enig, et idiotisk system. At man kunne holde av køplasser allerede fra 8.30 er jo bare helt utrolig....  :nei:

9418615[/snapback]

Uansett hvordan de organiserer dette så blir det aldri rettferdig.

Tenk på de som møtte opp utenfor spektrum i går kveld, og som ikke sikret seg billetter...

Jeg logget meg på billettservice.no kl. 09.04 og sikret meg 4 billetter. Begynnte først å lure hvorfor det ikke var mer problematisk å skaffe billettene, men ser nå at det kun var griseflaks :D

Lenke til kommentar
Og at man reserverte såpass mange billetter til de utenfor Oslo Spektrum er jo også ganske urettferdig for de som ikke bor i Oslo...

Skjønner godt at man kan reservere 500 billetter eller noe slikt dit, men var jo snakk om 1 km kø og har ikke hørt om så altfor mange derfra som gikk tomhendte.

9419514[/snapback]

Det var faktisk mange(!) som gikk derfra uten billetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...