phax Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvor finner man alle de virkelig gode Pringles smakene? Tenker da slike som Bacon, Jalapeño, Chili Cheese, Bacon Cheese, Bacon Ranch, Spicy Guacamole osv.. Nettbutikker går greit det også. Håper på svar! Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvor finner man alle de virkelig gode Pringles smakene? Tenker da slike som Bacon, Jalapeño, Chili Cheese, Bacon Cheese, Bacon Ranch, Spicy Guacamole osv.. Nettbutikker går greit det også. Håper på svar! 9379810[/snapback] Fant faktisk flere smaker på Europris enn i andre dagligvare butikker. Lykke til med jakten. PS. Europris hadde faktisk Pringles dipp også Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Europris har jeg i nærheten, så det skal sjekkes ut! Pringles dipp kan jeg ikke huske og ha sett før, er den noe god? Er det ferdigblandet type antar jeg? Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Europris har jeg i nærheten, så det skal sjekkes ut! Pringles dipp kan jeg ikke huske og ha sett før, er den noe god? Er det ferdigblandet type antar jeg? 9383436[/snapback] Ja , ferdigblandet i glass Tror den jeg kjøpte hadde BBQ smak.. godt sammen med enten paprika eller salt pringles Mmm.. og masse øl Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Fant lite her, var på to europris butikker men begge hadde bare de vanlige sortene.. Har vært "overalt" nå og ser dårlig ut. Må vel begynne se etter utenlandske nettbutikker tror jeg! Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Fant lite her, var på to europris butikker men begge hadde bare de vanlige sortene.. Har vært "overalt" nå og ser dårlig ut. Må vel begynne se etter utenlandske nettbutikker tror jeg! 9385764[/snapback] Så kjedelig da Kanskje finne ut hvem som importerer Pringles til Norge og høre med dem ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 I Sverige har den bra utvalg, f. eks på Maxi Mat. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 I Sverige har den bra utvalg, f. eks på Maxi Mat. 9468127[/snapback] Hehe, ja.. Der har dem det meste.. =) Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Skal ta meg en svenskehandel tur til uansett når jeg får lønning så det passer jo bra, skal passe på og få med meg det jeg finner! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det er temmelig smud på Maxi Mat ja. Nå som jeg går på skole 15 min fra grensa blir det mange turer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå