asad Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg merker at når jeg er på internett, og blar gjennom bilder og den slags ( feks deviantart ), blir det etterhvert umulig å høyreklikke på bildene og lagre de. På dette tidspunktet bruker IE ca 500-700Mb. Hvis jeg har flere vinduer opp samtidig, og lukker igjen et av de, går det an å høyreklikke i noen minutter før det samme skjer om igjen. Jeg har alle oppdateringer.. Har noen vært borti dette her før? Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hmm... har du installert noen plug-ins til explorer eller noen ActiveX controllere? Isåfall prøv å avinstallere disse. Jeg har aldri opplevd at explorer spiser så mye minne, og jeg kan ha hysterisk mange vinduer og tags aktive samtidig... Jeg kjører Vista Ultimate 64bit. Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Har ikke innstallert noenting, bevisst hvertfall... Kjører 32bits vista. Jeg lasta ned firefox, skal se om problemet oppstår der også. Rare greier :S Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Opera ftw. Men det er ikke meningen at det skal vaere ledig minne, det er bare dumt. Sjekk ut hvor mye minne cache skal bruke i instillinger. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Prøv å legg inn disse: http://www.neowin.net/index.php?act=view&id=41874 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 mener du explorer.exe eller iexplorer.exe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå