Gå til innhold

Beste Rusbrus?

Sirillion

Anbefalte innlegg

rusbrus minner meg om syden. gikk endel smirnoff ice (som forsåvidt er den eneste "rusbrusen" jeg har smakt som ikke er for søt og klissete) da ja.

Ungdommen nå tildags kan jo ikke å drikke med måte. Må bli full fortest, er vist mentaliteten :p det beste er jo iskald tuborg eller ringnes som nytes. Ikke bælmes. elgen er ikke hyggelig vet du. spess ikke på parketten :p

Men det du må huske er at det kommer med årene. Før i 15-18 års alderen gikk det i å drikke fortest mulig og bli så drattings så mulig. Nå er det bare å nyte alkoholen og selskapet. Bruker en god del timer på å bli full.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ER 18 års grense OG det er 4,7 % alc. Så her er det bare å styrte. Ta med sugerør som injecter luft, så tømmer du en flaske på 2-3 sekunder. 6 sånne, så skal jeg love deg at du kjenner det under panseret.  

Nei, men bilr ikke full av 6 rusbrus, hvis det ikke er første gang man drikker da..

Lenke til kommentar

Syns rusbrus er en grei variasjon, men å drikke BARE det blir for kvalmt. Husker en gang, før jeg begynte å drikke øl, da jeg drakk 11-12 cider . Tennene holdt på å falle ut dagen etter, og klarte nesten ikke tygge noe på 3 dager pga intens ising. Det er IKKE å anbefale!

Lenke til kommentar

Nei, men bilr ikke full av 6 rusbrus, hvis det ikke er første gang man drikker da..

Har du prøvd, rusbrus er ikke det samme som å drikke 6 øl.

Vi har tydeligvis forskjellige erfaringer når det gjelder rusbrus.

I jula som var drakk jeg 13 stykker på en kveld, merka ikke noe da, og ikke noe etterpå..

Vet godt at 6 rusbrus ikke er det samma som 6 øl. Personlig er jeg ikke så veldig glad i øl, men blir ikke full av verken 6 rysbrus eller 6 øl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...