Gjest tradstarter Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er jeg desperat? Jeg er 15 år, og noen ganger når jeg sitter ved siden av noen jenter jeg gikk i klassen med før så føler jeg noe ubeskrivelig, føles som om jeg sprudler (nei, jeg er ikke kåt) Noen ganger føler jeg bare at jeg vil ha en jente å ligge og bare kose med, har ikke noen særlig stor trang til å ha sex, men jeg føler mer at jeg vil ha noen jeg bare kan holde rundt, og ligge å kose. Det er rett og slett en ubeskrivelig følelse, det er en av jentene jeg virkelig føler at jeg blir tiltrukket av, følest nesten som om det var en energi på gang når jeg satt ved siden av henne på busen, og bussen tok en skarp sving slik at hun nesten ble "klistret" til meg, men hun gjorde ikke så mye som å smile sjenert. Takker på forhånd for alle svar og innspill! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) tråden stenges da den bryter med reglene for gjesteposting. Endret 28. august 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg