Skogslik Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Trenger litt hjelp med tips til gode plasser og farme Netherweave cloth, har lvl 350 i tailoring så trenger mye slik nå. Håper noen har noen bra tips Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Trenger litt hjelp med tips til gode plasser og farme Netherweave cloth, har lvl 350 i tailoring så trenger mye slik nå.Håper noen har noen bra tips 9379533[/snapback] Humanoids i Outland basicly. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Hulene i Nagrand, de Ogrene dropper Cloth som bare det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 ja ok, høres bra ut Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Sikkert lettere å gjøre daily quests eller farme primals, selge de for monny og kjøpe cloth. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Fra 300 til 375 trenger du ca 2040 Netherweave cloth (som tilsvarer 102 stacks). Men siden du allerede har 350 tailoring så er tallet kanskje nedi 50 stacks. Det er MYE Netherweave å grinde. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Har sikkert 50 stacks minst på bank char'n min. Si fra om du er på Dragonblight da Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 ja trenger mye, har regnet ut at eg trenger rundt 1000 netherweave coths. spiler nok ikkje på den serveren lupha men eg får vell bare sette i gang og farme! Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Dra til gruva i Shadowmoon Valley, den i midten av mappet. Husker ikke helt hva den het, men jeg hadde en droprate på 80% på netherweave cloth da jeg lvla tailoring der Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 29. august 2007 Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Tips til deg er Blades Edge. Farm på mobsa der. Dropper alltid mellom 2 og 3 cloth. Samtdig er også sjangsen stor for å få items til Ogrila og Etherum Prision keys stor. Da får du deg litt rep til Consoritum også. Har du enchanting i tillegg og mangler +40 Spellpower enchanten på våpen så dropper den også av Bash'ir Spell-Thief i samme område. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Nagrand for halaa dust Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Trenger litt hjelp med tips til gode plasser og farme Netherweave cloth, har lvl 350 i tailoring så trenger mye slik nå.Håper noen har noen bra tips 9379533[/snapback] thottbot.com er en god kilde til å finne ut hvem dropper hva og hvor Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Så lenge du ikke holder til på Lightbringer vil jeg anbefale deg Southwind Cleft i Nagrand. Der får du saker og ting du får reputation eller turn-ins for hos både Halaa, Kurenai/Mag'thar og Consortium. :-) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Manaforges i NS. Der for du Scryer items som går for endel penger også. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) thottbot.com er en god kilde til å finne ut hvem dropper hva og hvor 9451910[/snapback] Red.: Feilinformasjon. Endret 9. september 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 http://thottbot.com/i21877#E::A:-3 Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg leverte aldri Harbingers of Shadowmoon. Vet ikke om det er et tilsvarende quest for horde. Hvorfor er dette Stedet™? Nøytrale mobs (undeads) som har relativt lite liv (ca 5.5k). Ingen kjedelige angrep som kick eller knockback. De vandrer rundt i en Alliance-base, så sjansen for ganking er minimal. Det er bare de som har questet som kan se dem = så å si ingen konkurranse. De dropper cloth som bare det. Har du gjort dette questet allerede? Synd. Endret 9. september 2007 av atrax Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Tror nok du fortsatt kan drepe de mobsa om du leverer questen, da du både får en forbedret versjon av hatten og beholder den du fikk opprinnelig. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Tror nok du fortsatt kan drepe de mobsa om du leverer questen, da du både får en forbedret versjon av hatten og beholder den du fikk opprinnelig. 9461495[/snapback] du ser ikke folka er jeg redd =\ Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har en annen lvl 70 der jeg har gjort den quest-linja, og jeg kan ikke se dem lenger. Heldigvis var det healeren og ikke grindepusen min. Hun kan nemlig se dem, og håver inn på det. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå