Thiazi Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg sitter på et VPN nettverk her på høgskolen i Vestfold, og der er det meste av porter stengt ser det ut som. Kan noen vise meg hvordan man åpner porter? Kjører Vista 64-bit, har både lokal og VPN tilkobling (all utgående trafikk går via VPN) *edit kjøres gjennom 2*12 port huber, skal jeg klage på it ansvarlig på studentsamskipnaden å få dem til å kjøpe switch? Endret 28. august 2007 av Veggedyr Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Har du tillgang til VPN serveren, for porter er ikke noe du åpner lokalt på din maskin, men det er noe du åpner på vpn-serveren (eller en router) som sperrer dem Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Nei har ikke tillgang på serveren. Men nien snakka om å skrive reckless som brukernavn på domenet i VPN klienten for å få opp alle portene, men jeg har ikke slik klient fra cisco så jeg må bruke den i vista som jeg ikke finner slik domene input i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå