Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

STORE problemer med D-Link wireless 108USB adapter

Anbefalte innlegg

Ja hei. Jo det som er, er at mitt D-Link kort skrur pc'en av når den har stått inaktiv i mer enn 15 minuteter... Ja, jeg har sjekka om det faktisk er kortet og det er det. Tar det ut går ifra pc'en en hel dag ingen ting skjer. Setter i kortet går vekk ifra pc'en en hel dag, skrudd av når jeg kommer tilbake.

Det er ikke det eneste problemet. Det andre er at det faktisk kjører pc'en helt i stå enkelte gang så jeg må power reboote...

Jeg hadde ett linksys kort som bare var slem på signal raten men dette tar faen meg kaka.

Er det noen som har noe peiling på hvordan jeg kan bli kvitt disse problemene?

Betlaer nesten 600 spenn for ett kort som jeg forventer skal funke men som skuffer på det groveste. :thumbdown:

På forhånd takk ~ Xav

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja hei. Jo det som er, er at mitt D-Link kort skrur pc'en av når den har stått inaktiv i mer enn 15 minuteter... Ja, jeg har sjekka om det faktisk er kortet og det er det. Tar det ut går ifra pc'en en hel dag ingen ting skjer. Setter i kortet går vekk ifra pc'en en hel dag, skrudd av når jeg kommer tilbake.

Det er ikke det eneste problemet. Det andre er at det faktisk kjører pc'en helt i stå enkelte gang så jeg må power reboote...

Jeg hadde ett linksys kort som bare var slem på signal raten men dette tar faen meg kaka.

Er det noen som har noe peiling på hvordan jeg kan bli kvitt disse problemene?

Betlaer nesten 600 spenn for ett kort som jeg forventer skal funke men som skuffer på det groveste. :thumbdown:

På forhånd takk ~ Xav

9379359[/snapback]

Virker som om det er problemer med software/drivere på PC'en din. Ville nesten anbefalt deg å formatere PC'en. Etter formatering følger du manualen for D-Link kortet fra punkt til punkt så regner jeg med at alt vil fungere som normalt. Har du aldri formatert en PC bør du få hjelp til dette. Det viktigste er ihvertfall at du tar backup av viktige dokumenter, musikk, epost etc.

Dersom du fortsatt har dårlig signalstyrke etter formatering kan du prøve å sette hastighet til B Only (11Mb) på nettverkskort og ruter. Det kan selvfølgelig være mange andre påvirkende faktorer for dårlig signal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...