Kentinho Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Min lekre Samsung U600 har ladet i 3 timer nå. Står ikke noe i brukerhåndboka. Skal jeg la den stå over natta eller kan jeg begynte å taste med den snart? Lenke til kommentar
thrml Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Etter hva jeg har skjønte er dette med opplading første gangen bare bullshit, det står jo "batteri fulladet" osv osv.. men min Nokia lada jeg i 2 timer så stod det fullt.. så tok jeg den ut og det batteriet funker fint fortsatt.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 se stickien ofte stilte spørsmål for svar på batteri lading. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 nye batterier kan man lade som man vil Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Svaret på dette, og flere spørsmål, hadde du funnet her om du hadde tatt deg bryet med å lete i et halvt sekund før du laget en egen tråd om det (er en sticky, helt øverst i denne forumkategorien) Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg