jammi Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei. Har en eldre IBM Thinkpad x22 med w2k. Jeg skulle reinstallere w2k, og alt ble slettet, inkludert driverne. Hvordan installerer jeg en driver via enten CD eller memorystick? Trenger så sårt hjelp.. ^^ Tusen takk for alle svar! (og et lite spm til; ting som ikke fulgte med originalt, f eks nettv.-kort, hvor finner jeg navnet på kortet så jeg kan google etter drivere?) Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 IBM har alt samlet på hjemmesiden sin her Der bør du finne alle win2k drivere for x22 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du finner ut hvilken hardware du har med PCWizard feks. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Takker Jeg må laste ned driverne til en minnepenn for så å installere på IBM'en. Er det bare å klikke intaller rett fra minnepennen? Og etter det, må noe mere gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå