Mr.Hbbz Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har fått tak i et 7900GT kort fra XfX hvor en komponent har løsnet og falt av. Så har også komponent beina brekt av, så blir ikke så lett å lodde dem på igjen. SÅ jeg lurer da på om det er mulig å få skaffet en ny? Jeg vet ikke hvordan komponent det er men har noen bilder av den. Teksten som står på toppen er som følger: A 574 1200 4V Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en tilsvarende komponent? Tusen takk Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ikke at jeg er noe ekspert, men det ser ut som en kondensator. Hvilken kondensator derimot aner jeg ikkje. Du kan jo lete på elfa.se og se om du finner en med like verdier... (Jeg tar ikkje noe ansvar hvis du ender opp med å drepe pcen din) Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Okei. Det var det jeg trodde det var også. Får sjekke litt rundt på elfa Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Bare, for all del: en liknende kondensator falt av til meg: Jeg husket ikke hvilken vei den står. SJEKK DET FØR DU TESTER! Jeg var heldig. Det er kanskje ikke du.. Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Ja, skal sjekke på bilder av kortet hvilken vei den står. Har også sendt en mail til XFX og forklarte saken. Venter på svar fra dem Kanskje jeg har flaks der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå