Faktum1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei Lurte på om dere har noen tips til hvordan jeg skal unngå at vannflaska mi alltid blir klemt? Snakker om Imsdal flaske her. Når flaska blir klemt føler jeg at den blir så stygg, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei Lurte på om dere har noen tips til hvordan jeg skal unngå at vannflaska mi alltid blir klemt? Snakker om Imsdal flaske her. Når flaska blir klemt føler jeg at den blir så stygg, noen som har noen tips? 9378898[/snapback] Kjøp en farrisflaske, de har tykkere plast og blir dermed ikke så lett klemt. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Vel det var da et merkelig problem men løsningen er såre enkel. En rørbit i enten hardplast eller stål rundt flaska fikser problemet enkelt. Få laget en bunn i røret og ha flaska inni røret. Nå skriver du jo ikke noe om hvorfor og hvordan problemet oppstår så det er sikkert flere løsninger ute og går. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Regner med du går på skole, og at den blir klemt pga sekk. Løsning nr 1 er da å ikke ha så mange bøker i sekken, skaffe seg skap på skolen? Ikke sitt på sekken/len deg mot den. Sorter bøkene og flasken. Legg flasken på siden av bøkene eller oppå, hvertfall ikke på bunn. Den blir jo mest klemt når det er lite eller ikke noe vann i den, så da må du passe på mer, legg den på toppen av sekken oppå bøkene når den er tom. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har jeg forstått dette rett? Er du redd for at vannflasken din skal se stygg ut? Dette forsterker mistankene mine om at vannflasker har blitt til moteartikler. :!: Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) hehe q-melk Endret 26. september 2007 av Faktum1 Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Enkelt, legg den i et pringles-rør Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Putt flasken i nærmeste fryseren og gjenta dette hele tiden 2-3time Endret 30. september 2007 av Shahab Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kjøp en annan flaske. Imsdal har sånn fancy avlang en, den blir ikke ødelagt hos meg Eller så kan du jo putte flaska i sidelomma på sekken elns. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ikke klem på flaska.. Da holder den seg like vakker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå