EirikO Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Nettopp kjøpt Nikon D40 og driver og lærer meg litt i PS.. Noen som har noen meninger om bildet? Edit: Uredigert versjon lagt til. Endret 28. august 2007 av EirikO Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Kult bilde, men blomsten gløder liksom litt. Kan hende det er meningen men jeg tror det hadde blitt bedre uten. Kan du poste en uredigert versjon? Endret 28. august 2007 av contaminated Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Enig med førsteposter. Stilig, men hadde vært interessant å se bildet uten gløden. Utover dette synes jeg bildet var kjedelig, det ga meg lite. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Takker. Egentlig enig med kommentarene. Bilde var vel litt "nå-må-jeg-finne-noe-å-ta-bilde-av-og-redigere-litt-i-photoshop". Uredigert bilde er lagt til i første post. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Bildet var veldig behagelig og fint å se på. Skarphet er det også, men som de andre sier fungerer ikke "glødingen" så godt som du kanskje hadde trodd. Den ufokuserte delen av blomsten i nedre del av bildet kunne godt vært klont vekk eller lignende. Den forstyrrer ganske mye. Ellers veldig fine farger og relativt fin skarphet. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Ny versjon.. Uten hengeblomsten.. Og uten glød. Hadde egentlig tenkt at hengeblomsten kanskje kunne skape en kontrast til den andre blomsten, men er enig i at det ikke kommer godt frem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå