Intel94 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei. Har tenkt å kjøpe ein PSP av ein eg kjenner. Men veit ikkje heilt kor mykje eg skal by for den. Maskina er av den billigaste utgaven med kun 32MB minnebrikke. den er 1 ÅR gammal. Ingen synlige hakk eller riper som eg har sett. skal ikkje vere så veldig mykje brukt seier selgar. Skal få med to spill: GTA story eit eller anna Og Need for speed(husker ikkje ka meir) Ka er ein grei pris eg kan by for den? Kosta han 1600,- ny for maskin GTA: 400,- NFS: 200,- Sa han. Takker for alle svar Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 7-800 kroner ville jeg sagt, litt avhengig av hvilken firmware han har Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 7-800 kroner ville jeg sagt, litt avhengig av hvilken firmware han har 9378844[/snapback] Firmware? Kva er det ? Eg er litt noob i PSP greiene sånn når du kjem til detaljer Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Vel, jeg solgte min PSP i... februar eller noe slikt, da solgte jeg med 2 spill (Daxter og Twisted Metal: Head On). PSP'en var av type valuepack, der 32MB minnekort, snor til armen, pusseklut, etui, lader etc. og manualer fulgte med. Alt var i tipp-topp-stand, ingen riper i PSP'en. Jeg solgte da dette på QXL, og fikk 1400 kr for det. Jeg tror jeg kjøpte Twisted Metal: Head On og PSP'en på Elkjøp, og betalte rundt 2000kr for det. Daxter kostet 249kr. Håper det ga deg en liten pekepinn EDIT: Jeg solgte den da den var 1,5 år gammel. Jeg vil si at du kan gi rundt 1000 for maskinen, hvis han vennen din ikke har tuklet med PSP'en og gjort mye tull () Endret 28. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Vel, jeg solgte min PSP i... februar eller noe slikt, da solgte jeg med 2 spill (Daxter og Twisted Metal: Head On). PSP'en var av type valuepack, der 32MB minnekort, snor til armen, pusseklut, etui, lader etc. og manualer fulgte med. Alt var i tipp-topp-stand, ingen riper i PSP'en. Jeg solgte da dette på QXL, og fikk 1400 kr for det. Jeg tror jeg kjøpte Twisted Metal: Head On og PSP'en på Elkjøp, og betalte rundt 2000kr for det. Daxter kostet 249kr. Håper det ga deg en liten pekepinn 9378863[/snapback] Får ofte litt meir på auksjon. synst 7-800,- hørest fornuftigt ut. Men er det noko spessielt som eg burde vete/ta hensyn til på PSP og sånn. Eg testa PSPen litt ista(er ein eg kjenner som har den) og menyen på den var på engelsk. Går ikkje det ann å sette til norsk eller ? Edit: Trur ikkje han har tukla med den og sånt. Han er ikkje veldig teknologisk av seg at han får til sånt Endret 28. august 2007 av AMD94 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Norsk språk i menyene er ikke tilgjengelig. Om du har planer om å installere "homebrew" (ikke-offesiell programvare) på PSPen må du sjekke hvilken firmware det er på den. Det gjør du på Settings -> System Settings -> System Information. Husker ikke helt hvilke firmware-versjoner det er mulig å få installert homebrew på (dvs. gå tilbake til versjon 1.50 og installere derfra), dette får andre informere om. redigert: Det ser ut til at alt under versjon 3.50 funker hvis man vil downgrade og bruke homebrew. Endret 28. august 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Norsk språk i menyene er ikke tilgjengelig. Om du har planer om å installere "homebrew" (ikke-offesiell programvare) på PSPen må du sjekke hvilken firmware det er på den. Det gjør du på Settings -> System Settings -> System Information. Husker ikke helt hvilke firmware-versjoner det er mulig å få installert homebrew på (dvs. gå tilbake til versjon 1.50 og installere derfra), dette får andre informere om. redigert: Det ser ut til at alt under versjon 3.50 funker hvis man vil downgrade og bruke homebrew. 9379022[/snapback] Som sakt, eg er litt noob i PSP. Homebrew ka er så mykje bedre med det enn den Programvaren som er på den fra før av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå