Perazzi Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Noen Bruce Springsteen fans som har lastet ned den nye singelen i dag? Den kan lastes ned gratis fra: http://www.radionowheredownload.com/thankyou.php Hastigheten er usannsynelig lav: 1,5 kb/s...Har prøvd flere ganger i dag uten hell...Sukk... Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Noen Bruce Springsteen fans som har lastet ned den nye singelen i dag?Den kan lastes ned gratis fra: http://www.radionowheredownload.com/thankyou.php Hastigheten er usannsynelig lav: 1,5 kb/s...Har prøvd flere ganger i dag uten hell...Sukk... 9378829[/snapback] Det gikk litt kjappere i dag Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Lastet ned nå, og låta falt i smak. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Sørgelige greier. Minner litt om Cranberries, om noen husker dem... En meget middelmådig og repeterende melodi som til dels druknes i wall-of-sound-instrumentering og forsøkes kamuflert med energisk vokal og saksofon. For all del, det er "likandes", men fikk ikke denne låta terningkast fem i dagbladet eller vg? Det må da være å ta i littegrann. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Sørgelige greier. Minner litt om Cranberries, om noen husker dem... En meget middelmådig og repeterende melodi som til dels druknes i wall-of-sound-instrumentering og forsøkes kamuflert med energisk vokal og saksofon. For all del, det er "likandes", men fikk ikke denne låta terningkast fem i dagbladet eller vg? Det må da være å ta i littegrann. 9385911[/snapback] Synes absolutt at den fortjener god kritikk jeg, solid låt! /Springsteen fan. Edit. Selv mener jeg at sprinsteen er legendarisk, I mine øyne den beste artisten jeg vet om. Det finnes da ikke noe bedre enn Springsteen live, sammen med the E Street Band. Endret 3. september 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå