Zyrion Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 veldigt trist... heilt uffateleg egentlig att ein mann i sin beste alder går bort slik Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Rørende http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=160930 Veldig bra gjort av Kaka, Seedorf og resten av Milan-laegt også. Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg så kampen og jeg må si det er sympatisk og bra gjort av Milan! Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Veldig trist :/ Trist for hele fotballen egentlig EDIT: Utrolig trist det her. Hvil i fred, Puerta! Artikkel: Når fotball ikke er viktig lengre... 9381479[/snapback] Utrolig bra artikkel.. Endret 1. september 2007 av Nilsemann2k Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kjipern. Men jeg synes det går litt langt. Det ble jo vurdert ett minutts stillhet i Tippeligaen også denne runden. Herregud, det dør folk hver dag. Denne uka døde også en zambisk landslagsspiller og en spiller i League 1. Hvorfor er liksom Puerta mer verdt enn disse to bare fordi han spilte i en storklubb i Spania? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå