ExuZ Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Heisann jeg er på jakt etter en ny laptop nå, og etter mye om og men har jeg landet på denne, acer travle mate 6292 den er liten og sexy, bra med harddisk, ok minne og grei prosessor. eneste er at jeg en gang i blandt liker å spille C&c3:Tiberium wars, gjerne på laveste grafiske innstillinger. Vil laptopen klare det? bare sånn tillegs spørsmål på slutten, er det santarosa chipset i den ? Mvh Meg Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) ingen som har noen formening om det ? Endret 5. september 2007 av ExuZ Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jeg antar den vil klare det. Jeg spiller C&C3 på forholdsvis greie innstillinger på min maskin med Radeon 9700, X3000 er ca 30% dårligere enn 9700 i nyere spill. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 nja...er ikke så sikker på de gma greiene....skal inrømme at jeg har svært lite kjennskap til det annet en at kjerringas pc innehar intel grafikk og den kan ikke kjøre en dritt.....pcene er noen år gammel da...ble kjøpt i 1557 tiden (nei, ikke år 1557 e.k) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 GMA X3000 er ett solid løft i forhold til tidligere versjoner, og yter faktisk dobbelt så bra som forgjengeren GMA950. GMA950 var også dugende til enkle oppgaver, bla. kan man kjøre WoW på lave innstillinger på det. Men om du har en maskin fra 1557-tiden (år 2004 e.k. for oss som regner med den gregorianske (?) kalenderen) er det mest sannsynlig en GMA852 eller GMA900, disse er virkelig ikke egnet til spill. Men det er altså noe helt annet enn dagens versjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå