alf_vidar Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Halo, jeg har en konsert dvd som jeg gjerne ville ha hørt på mp3 spilleren min. er det en enkel måte å dele lyden fra resten av filmen?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det eneste jeg kan komme på er å konvertere dvd'en til Avi eller Mpg og så konvertere videre til Mp3, Ogg, Flac, Wav eller hva enn som måtte være ønskelig. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Evt. kunne du kanskje spilt av DVDen din med lyd og alt på full styrke, samtidig bruker du ett audio prog (finnes noen gratis mener jeg men Adobe Audition er bra, koster penger men hvem kan ikke fikse det problemet) til og ta opp. Dermed vil du få ett audiospor med lyden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvordan du kan ta opp på denne måten ligger link til i signaturen min.. Lenke til kommentar
alf_vidar Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå