Gå til innhold

Hvilkent dyr kommer denne avføringen fra?

Anbefalte innlegg

Fra hvilke dyr er disse bæsjene fra?

Advarsel: Ikke trykk på spoiler hvis du spiser :p .

1:

post-99953-1188314422_thumb.jpg

2:

post-99953-1188314524_thumb.jpg

3:

post-99953-1188314554_thumb.jpg

Tror de to første er av samme dyr, men er ikke sikker. Området hvor driten ble funnet er oppå fjellet i ca 600 meters høyde. Tror selv det er reinsdyr og sau, men er ikke sikker. Er det noen bæsj eksperter her?

## topic endret av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra hvilke dyr er disse bæsjene fra?

Tror de to første er av samme dyr, men er ikke sikker. Området hvor driten ble funnet er oppå fjellet i ca 600 meters høyde. Tror selv det er reinsdyr og sau, men er ikke sikker. Er det noen bæsj eksperter her?

9377953[/snapback]

Æsj, jeg spiser............. :p

Det siste er sau, ja.

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar
Alle tre er nok med ganske stor sikkerhet sau. Har bodd på gård med sau selv og kjenner dette ganske godt igjen :p

Delmos87: Hvis dette stammer fra en ku har denne kua fått alt, alt for lite å spise.

9393688[/snapback]

Så er jeg ikke noe bonde da (agronom). Eneste jeg vet er at kuer ser litt skummle ut med sine øyne (men er ikke redd de).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er nok sau ja..

Har du sett en ku bæsj, glemmer du den seint. De er gigantiske!! Har erfaring med saue bæsj da vi har en hytte som ligger i nærheten av en seter der det hvert år går 500 sauer å beiter. Det finnes store forskjeller ja. Flere som føler seg litt teite når de har sånn peiling på sauedritt? eller andre dyr sine eksrementer. =P haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...