Rescue me Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Fra hvilke dyr er disse bæsjene fra? Advarsel: Ikke trykk på spoiler hvis du spiser . 1: 2: 3: Tror de to første er av samme dyr, men er ikke sikker. Området hvor driten ble funnet er oppå fjellet i ca 600 meters høyde. Tror selv det er reinsdyr og sau, men er ikke sikker. Er det noen bæsj eksperter her? ## topic endret av ilpostino ## Endret 31. august 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 nederste tror jeg er sau Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Tror alle tre kan være sau. Kan være stor forskjell... uten at jeg skal gå nærmere inn på den. Endret 28. august 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Den siste er ganske sikkert sau, selv om rein og sau ikke er så alt for ulike. Tror nok de to andre er sau også. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Tusen takk for svar . Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Minner meg om den bortkomne peislesten på barne-TV. "Æsje bæsj, æsje bæsj, kæm e det som har bæææsjaaa". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 alle tre er nok sau ja 9380094[/snapback] Slenger meg på denne. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Den første så ut som ei ku. Kanskje fra en elg da? Sammen den andre. Den tredje ser ut som sopp spør du meg. Men aner ikke. **Mine Innlegg** [lol] Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kan vel være både rein og sau Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Fra hvilke dyr er disse bæsjene fra? Tror de to første er av samme dyr, men er ikke sikker. Området hvor driten ble funnet er oppå fjellet i ca 600 meters høyde. Tror selv det er reinsdyr og sau, men er ikke sikker. Er det noen bæsj eksperter her? 9377953[/snapback] Æsj, jeg spiser............. Det siste er sau, ja. Endret 30. august 2007 av Robocoop Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Skal legge inn advarsel neste gang . Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Alle tre er nok med ganske stor sikkerhet sau. Har bodd på gård med sau selv og kjenner dette ganske godt igjen Delmos87: Hvis dette stammer fra en ku har denne kua fått alt, alt for lite å spise. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Alle tre er nok med ganske stor sikkerhet sau. Har bodd på gård med sau selv og kjenner dette ganske godt igjen Delmos87: Hvis dette stammer fra en ku har denne kua fått alt, alt for lite å spise. 9393688[/snapback] Så er jeg ikke noe bonde da (agronom). Eneste jeg vet er at kuer ser litt skummle ut med sine øyne (men er ikke redd de). Lenke til kommentar
izziebelle Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er nok sau ja.. Har du sett en ku bæsj, glemmer du den seint. De er gigantiske!! Har erfaring med saue bæsj da vi har en hytte som ligger i nærheten av en seter der det hvert år går 500 sauer å beiter. Det finnes store forskjeller ja. Flere som føler seg litt teite når de har sånn peiling på sauedritt? eller andre dyr sine eksrementer. =P haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå