StiaNvell Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) hei skal kanskje kjøpe meg en rieju i kveld det er en 2000modell supermotard 50cc. så jeg lurte på ossen disse motorne er osv å hvordan disse mopedene går som foreksempel ca toppfart og aks med tatt plome å kanskje efektanlegg? ^^ Mvh Stian PS: hvis noen hadde noen bra bilder fra en sånn hadde vært litt fint ^^ Endret 28. august 2007 av StiaNvell Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Regner med at det er rieju rr du skal se på? De har am6 motor med litt såsomså kvalitet, men sålenge de har blitt bra vedlikeholdt så er de ikke mye verre enn andre motorer Rieju rr er vel den mopeden som går best med kunne fjerna plombe(hvis du ikke regner med racing sykler) Toppfarta og aksen bestemmes av drevinga, så kommer helt ann på den Lenke til kommentar
StiaNvell Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 ok takker Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 ganske bra motorer, visst du skal bare ha effektanlegg så anbefaler eg fasmem duo, har et liggenes visst du er intressert, med dette så får du sinsykt toppdrag og klarer lett 90, en venn av meg brukte dette på furia og kjørte litt ifra en org honda rebel 125 Lenke til kommentar
StiaNvell Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 ganske bra motorer, visst du skal bare ha effektanlegg så anbefaler eg fasmem duo, har et liggenes visst du er intressert, med dette så får du sinsykt toppdrag og klarer lett 90, en venn av meg brukte dette på furia og kjørte litt ifra en org honda rebel 125 9378282[/snapback] okk ;D kan pm deg når jeg veit mere om den, kanskje det sitter efektanleg på den er ikke sikker enda... Lenke til kommentar
StiaNvell Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 jeg kjøpte den Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 For hvor mye, og hvor mye KM har den gått ? Jeg har nemlig en Reiju 2004 MRX jeg skal selge. ( IKKE EN SALGSPOST DETTE ) Lenke til kommentar
StiaNvell Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 dette var en 2000 mod som jeg kjøpte for 5000kr den har gått ca14000... det er bare skjønnhets feil på den motor å alt annen går som F**N ^^ venter på lakk om kommer snart så bli den finfin ^^ Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Da hørtes det ut som du gjorde ett bra kjøp Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 kan du legge ut noen bilder? hørtes ut som et bra kjøp Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bilder er alltid kos ja. Lenke til kommentar
StiaNvell Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 skal bli ^^ kommer nå jeg er hjemme igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå