fisken007 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Hei. Har planer om å kjøpe meg ny tv siden jeg skal gjøre om ene stasjonære til HTPC. At tv en skal ha 1:1 pixelmapping forstår jeg er et must da? Den skal også brukes med en Xbox360 og Lyse dekoder (som er digitalt?) den kommer aldri til å bli brukt med antenne og slikt, så det kan være ræva Prisklasse 5-10.000kr. Jeg har sett på endel forskjellige nå, men det blir som det meste når jeg skal handle nytt utstyr at jeg leser og leser og leser og leser i 2-3 dager og så klarer jeg ikke å bestemme meg uansett Så kult om noen kunne gitt noen tips. Hadde satt stor pris på det Noe annet og som sikkert noen har peiling på. Jeg har et XFX Geforce 7800GTX 512mb kort i den stasjonære som skal bli htpc. Fungerer det kortet bra til å koble opp mot tv en? Jeg har forstått at det har sånn dual dvi greier som er viktig? Håper noen gidder å hjelpe Jeg gjør ikke dette for latskap, men teknologiverdenen er en jungel som ikke er artstrua vertfall :S Endret 28. august 2007 av fisken007 Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg har bestilt en Tatung 37" fra NetShop. Mange tilkoblingsmuligheter og en billig TV. Har ikke fått den enda, men har iallefall bestilt... Så da har du jo en du kan vurdere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå